Trond e30 cab Skrevet Mai 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2009 Hehe! Ja jeg ser den med fargen på bilen,men alltid kjekt å prøve ut lit ting og tang Da får jeg bestille svart sotefilm på det tredje settet med lykter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond e30 cab Skrevet November 14, 2009 Forfatter Share Skrevet November 14, 2009 Lenge siden sist det skjedde noe i denne tråden, men nå har jeg endelig fått gjort noe. Byttet bærearmer fremme på touringen. Ble en liten upgrade med e30 armer og powerflexforinger. Helt ny bil ble det. Har også lakkert endel. Byttet panser og lakkert opp begge fremdørene og skjermene fremme. Nå er den endelig klar for vinteren. Bilder kommer når været tillater det. Caben er til lakkering og nå blir det bytting til m-tech1 rundt hele bilen. Gleder meg sinnsykt til å få to pene biler i garasjen nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond e30 cab Skrevet November 19, 2009 Forfatter Share Skrevet November 19, 2009 Siden været er tragedie her i Stavanger,blir det ingen nye bilder med det første ser det ut til, men har handlet litt på ebay istedenfor . Farlig for lommeboka ebay altså hehe! Ble ny spiller på meg idag. Vil nå at ting skal se ut som det hører til bilen med samme farge på lys og utseende. Da ble det ble det denne spilleren. Noen som har nooen erfaring med blaupunkt spilleren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet November 20, 2009 Share Skrevet November 20, 2009 Farlig for lommeboka ebay altså hehe! Hehe Ufattelig korrekt Trond! Det som er litt "dumt" er at man finner det meste der, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond e30 cab Skrevet Desember 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2009 Da var den nye spilleren montert og det ble kanonbra! Måtte også ha et oljeskift. Da ble det brukt Casrol edge 5w30, blir spennede å se om det begynner å lekke nå med så tynn olje hehe!. Hadde 15w40 fra før av. Forresten grævla dyr den oljen der gitt. Ble byttet til original bmw plugger også i samme slengen Bilder komme forhåpenligvis imorgen, må få seg en god vask etter lakkeringen, har ikke turt å vaske med svamp med så fersk lakk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond e30 cab Skrevet Desember 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2009 Legger ved et lite stemningsbilde tatt nå i høst. Fikk køpt meg m3 speil og idag. Hva tror folk om de speila på touring? Her er den "nye" ebayspilleren Vasket bilen idag, men brukte ikke vaskehanske da lakken ennå er litt fersk. Kunne like så godt latt bilen være skitten. Ser bare verre ut enn da jeg begynnte å vaske Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Desember 7, 2009 Share Skrevet Desember 7, 2009 Hei!Bor på Hundvåg nå, disse bildene er tatt på Tasta Kult med litt folk fra denne lille øya vår Så det kan stemme at jeg har sett bilene der på Hundvåg Kjente igjen den FETE stasjonsvogna di fra Avataren ^^, Caben er mye kulere i virkeligheten enn den ser ut på bildene Oo den passer faktiskt ganske godt stylinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond e30 cab Skrevet Desember 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2009 Hei ja! Er for det meste fruen som bruker den! Bor på Hundvåg eller Dogbay hehe! Er Tastagutt egentlig da, men trives ganske godt her. Eneste problemet er den fordømrande trafikken. Velkommen til forumet forresten, har du en biltråd her inne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Desember 7, 2009 Share Skrevet Desember 7, 2009 Jeg er dessverre ikke gammel nokk til bil enda men kan da vell ver BMW fan for det? jepp eg bor på dog bay og har sett caben din på tasta Men ser du en som sykkler rundt på en liten svart bmx sykkel uten bremser er det nokk meg ^^, bare å stoppe og si hei og så jeg kan få se på den smuud caben/touringen din Edit: Eller Btw har hatt en 325i som jeg fikk bruke og skru litt på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond e30 cab Skrevet Desember 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2009 Kjekt å skru litt på bil. Ja ser jeg en svart bmx uten bremser skal jeg flytte meg hehe! Må bare hilse, så kan vi alltid slå av en prat. Er du fra Tasta kanskje? Så sant du kan, burde du få deg en bil å skru og fikse opp litt til du får lappen. Da har du noe å se frem til vet du Caben får m-tech på imorgen. Må prøvemontere litt først, så blir det lakkering. Bilen står på vinterlagring nå i god å varm garasje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Desember 7, 2009 Share Skrevet Desember 7, 2009 Ja var egentligt meininga det men da farfar (han jeg fikk låne garasje av) ville ha bilen vekk hadde eg isje så mange andre alternativer... er ikke fra tasta nei... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond e30 cab Skrevet Desember 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2009 Da har jeg handle litt snacks til caben. Blir Startec baklykter på nå. Gleder meg til den pakken kommer i hus. Demontert den gamle stylingen, så nå blir det å ta litt overflate rust som har kommet etter litt gnikking fra riegersettet. Nå legges Rieger stylingen ut for salg, hvis noen vil ha er det bare å lta kontakt. Har også hvite og røde baklykter for salg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Desember 10, 2009 Share Skrevet Desember 10, 2009 Lekre lykter Trond Like greit å skaffe seg sånne før de forsvinner helt fra bruktmarkedet. Ser ut som de er i bra stand også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond e30 cab Skrevet Desember 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2009 Ja jeg håper de er like bra som de ser ut! En liten sprekk i blinklyset på hver side, men selger sa at du ikke ser særlig av det. Tette å fine iallefall. Har lett lenge etter disse nå. Det var disse eller mhw. Ble da startec. Håper jeg har gjort en god deal. Skjer alt på en gang nå. Endelig skaffet meg sideskjørt til caben og m3 speil til touringen, så nå går alt smooth. Ferdig med å pusse bolter nå? Blir kanonbra de felgene dine Eivind! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leadfoot Skrevet Desember 11, 2009 Share Skrevet Desember 11, 2009 Det blir nok en nydelig cab med Mtech1 og Startec-lykter tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå