Trond e30 cab Skrevet Desember 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2009 Takk Eirik! Ja jeg synes selv de er ganske fete. Greit også at ikke så mange har de på e36. Noe annet enn de originale 15" "colafelgene" hehe! Blir en bra oppgradering tror jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond e30 cab Skrevet Desember 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 26, 2009 Da var endelig været godt nok her i Stavanger til å skifte til nye vinterfelger. Denne oppgraderingen gjorde seg, synes jeg selv iallefall. Ikke minst er dekkene gode nok til å komme seg rundt rundkjøringer og Nå mangle bare m3 speilene, men orket ikke gjøre dette idag, da vi skal til familiemiddag. Her kommer et par bilder fra idag. H Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Desember 26, 2009 Share Skrevet Desember 26, 2009 Veldig pent:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond e30 cab Skrevet Desember 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2009 Takk i like måte Kristian Alltid kjekt når noen kommenterer at noe er rett iallefall hehe! Nydelig bil du og har forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond e30 cab Skrevet Desember 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2009 Da har jeg endelig funnet meg takspoiler etter mye om og men. Nå er bilen snart sånn jeg vil ha den. Skal litt til ned fremme, men det får skje til sommeren. Tipper at det bare blir senkeskåler. Er jo tross alt bruksbilen og skal jo være kjørbar i byen Nå rettes alt arbeid mot caben for å gjøre den sommerklar Legger ved et bilde av takspoileren. Noen som har denne fra før av? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond e30 cab Skrevet Januar 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2010 Da var endelig m3 speilene kommet på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Januar 4, 2010 Share Skrevet Januar 4, 2010 har slik vinge på min... utgjør en del den lille "lista" edit, kan jo legge til bilde også da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Januar 4, 2010 Share Skrevet Januar 4, 2010 Takk i like måte Kristian Alltid kjekt når noen kommenterer at noe er rett iallefall hehe! Nydelig bil du og har forresten! Tusen takk for det Kjekt med tilbakemeldinger, ja. Blei strøkent med m-speil også. Sansen for E36 touring Din er veldig pen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond e30 cab Skrevet Januar 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2010 har slik vinge på min... utgjør en del den lille "lista" edit, kan jo legge til bilde også da. Der var den røde og ja! Husker jeg så denne på bmwccn treff i Stavanger i sommer. Pen bil det Den vingen gjør underverker på touringen. Må bare vente til den kommer i posten hehe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Januar 4, 2010 Share Skrevet Januar 4, 2010 Stig som eigde den da. skal ikke se bort i fra den/jeg kommer på flere treff sørover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond e30 cab Skrevet Januar 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2010 Ja da blir det forhåpentligvis to touringer, hvis ikke været er bra og jeg kommer med caben. Kjekt at det er flere touringer på treffene. Ikke mange som velger e36 touring gitt hehe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Januar 5, 2010 Share Skrevet Januar 5, 2010 Kan ikke senke bilen for mye heller her i kross banen de kaller Stavanger Men passet med m3 speila ja! Kan det stemme at det var deg jeg så kjørte over bybrua (mot byen) på søndag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond e30 cab Skrevet Januar 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2010 Hehe! Crossbane ja, ligner litt på en bmx bane Tror knapt jeg har kjørt i verre by når det gjelder fartshumper. Ja det var nok meg på brua ja! Var du på sykkelen på glattå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Januar 5, 2010 Share Skrevet Januar 5, 2010 Hoho, nei den e nokk parkert og får se om eg gidde å lakka ann i løpet av vintåren Va meg å far min i far min sin e39 Men bare å sende pm viss du trenge hjelp te någe småskruing elns Sjede meg om dagane å vente på bedre vær så eg får handla meg moped Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond e30 cab Skrevet Januar 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2010 Ja det var godt. Er jo kamikazevær på sykkel nå hehe! Har begynnt såvidt på caben nå, men venter på at stylingen er ferdig lakkert. Kan alltids gi deg en pm hvis du vil bli med en kveld , kjekt med litt selskap i garasjen. Moped er genialt her ute på Hundvåg, har en Aprilia habana custom selv. Blir mye brukt om sommeren når jeg er ute å kjører i rushtiden. Konge cruise moped det der hehe! Er litt friskere en vanlig med 125 eksos og alltid sjef med tilhørende halvhjelm hehe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå