Gå til innhold

E30 M-tech1 Cab, E36 M-tech touring

Anbefalte innlegg

hehe, ''kamikazevær'' den likte jeg :)

Det er kjekt å sykle når det er is 8)

Men de har jo ødelagt alt med salting å strøing :(

Ja moped er fint på hundvåg det, men jeg er bare 14 enda så får bli skrumoped. Men ja bare å sende pm så kommer jeg nokk 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 306
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Javel da er endelig caben første prioritet. Fikk bestillt nye fremskjerm til en syyyyk pris men, men, måtte ha! :lol:

Nå skal bilen for å fikse littegranne rust som er blitt dannet under den gamle stylingen. Deretter blir det lakkering og montering av styling og starteclyktene.

Bilder må jeg legge opp imorgen da jeg glemte kamera hos faderen.

Mulig jeg må gå til innkjøp av noen bbs felger da jeg så denne på nettet. Blir helt lik min denne bare en annen farge og det de store m-tech sideskjørtene. Hm! Hva synes dere? Min er lachsilber hvis det teller :lol:

g01r617ujeepjtpxvltw.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja bbs rs er konge, men kom over disse "bbs lm" nå

gr3s02k2yi96iuy7wm6k.jpg

Hadde ikke de vært noe? Jeg synes selv disse var utrolig fine, særlig når jeg så det var m-tech1 itillegg på bilen :wink:

En annen ting er det noen som vet om takspoileren på touringen bare limes på med tech7 feks?

Så blir det en kjekk tur til gs bildeler i Sirevåg å hente ny skjerm til caben og kanskje noe attåt :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har noen formening om jeg skal kjøre kromfangere eller lakkere de. Bilen er egentlig ikke en shadowline og alt listverk er krom fra før av.

Er egentlig litt i villrede nå. Kunne vært litt mer originalt fra samlebåndet hvis jeg går for krom. Hm!

Hva synes dere bør gjøres?

Har et bilde av en med krom og det er jo ganske pent

o20mxenscl7gsz6twrzv.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var liksom det! Alle delene på bilen er jo krom. Må gå til innkjøp av nye kromfangere da for å få det til å se fint ut, men noen lapper fra eller til nå betyr ikke så mye hehe!

Har blitt sykt dyr denne bilen, men det blir en stor glede å ta den ut på fine dager i sommer :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare takke for svar. :wink: Autosol er et glimrende produkt, men tror ikke det kan redde fangerene jeg har hehe!

Tja de er jo lakkerte fra før av, men vil at det skal se skikkelig ut når jeg først skal fikse dette opp.

Lakken er nok lett å få av, men regner jo med at de har pusset ned kromen for å lakkere.

Ligger "billige" brukte på koed, så de blir vel til det. Blir jo bare den øverste parten som blir visende siden m-techen kommer under resten.

Bbegynner å nærme seg montering snart og må bestemme meg for krom eller lakkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...