eeikenes Skrevet Januar 5, 2010 Share Skrevet Januar 5, 2010 hehe, ''kamikazevær'' den likte jeg Det er kjekt å sykle når det er is Men de har jo ødelagt alt med salting å strøing Ja moped er fint på hundvåg det, men jeg er bare 14 enda så får bli skrumoped. Men ja bare å sende pm så kommer jeg nokk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond e30 cab Skrevet Januar 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2010 Blir litt sånn "melisaktig" når de salter når det er så kaldt, men er ikke noe å gjøre med det. De kan ikke det med salting her på vestlandet. Sender deg en pm hvs jeg lurer meg ut i kulden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond e30 cab Skrevet Januar 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2010 Javel da er endelig caben første prioritet. Fikk bestillt nye fremskjerm til en syyyyk pris men, men, måtte ha! Nå skal bilen for å fikse littegranne rust som er blitt dannet under den gamle stylingen. Deretter blir det lakkering og montering av styling og starteclyktene. Bilder må jeg legge opp imorgen da jeg glemte kamera hos faderen. Mulig jeg må gå til innkjøp av noen bbs felger da jeg så denne på nettet. Blir helt lik min denne bare en annen farge og det de store m-tech sideskjørtene. Hm! Hva synes dere? Min er lachsilber hvis det teller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Januar 13, 2010 Share Skrevet Januar 13, 2010 BBS er pooooorno.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Januar 13, 2010 Share Skrevet Januar 13, 2010 BBS er pooooorno.. Ditto! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond e30 cab Skrevet Januar 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2010 Ja bbs rs er konge, men kom over disse "bbs lm" nå Hadde ikke de vært noe? Jeg synes selv disse var utrolig fine, særlig når jeg så det var m-tech1 itillegg på bilen En annen ting er det noen som vet om takspoileren på touringen bare limes på med tech7 feks? Så blir det en kjekk tur til gs bildeler i Sirevåg å hente ny skjerm til caben og kanskje noe attåt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Januar 17, 2010 Share Skrevet Januar 17, 2010 Blir jævla gudd!!!! Kjør på med någen bbs felger med spliteiker! eg har tid te å fiksa opp et sett te deg hvis du e interresert i det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond e30 cab Skrevet Januar 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2010 Ja det va det då! Må jo få tak i noen først. Du har ikke lyst på en liten sveisejobb hvis du gjør det da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond e30 cab Skrevet Januar 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2010 Noen som har noen formening om jeg skal kjøre kromfangere eller lakkere de. Bilen er egentlig ikke en shadowline og alt listverk er krom fra før av. Er egentlig litt i villrede nå. Kunne vært litt mer originalt fra samlebåndet hvis jeg går for krom. Hm! Hva synes dere bør gjøres? Har et bilde av en med krom og det er jo ganske pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Januar 19, 2010 Share Skrevet Januar 19, 2010 jeg syns du skal beholde dem crom, så lenge de er bra i crom`en lixm.. og vist du skal beholde listverket crom.. men syns det ser litt domt ut med bare bak og framfanger crom, vist alt annet er sort eller i bilens farge. mitt synspungt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond e30 cab Skrevet Januar 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2010 Ja det var liksom det! Alle delene på bilen er jo krom. Må gå til innkjøp av nye kromfangere da for å få det til å se fint ut, men noen lapper fra eller til nå betyr ikke så mye hehe! Har blitt sykt dyr denne bilen, men det blir en stor glede å ta den ut på fine dager i sommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Januar 19, 2010 Share Skrevet Januar 19, 2010 ikke mulig å få bra med autosol eller andre produkter og maskin heller? eller er det rust kansje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Januar 19, 2010 Share Skrevet Januar 19, 2010 Er det dypere enn overflaterust blir det jo vanskelig, men har sett mange som har pussa de org. fangerne og polert etterpå for et utmerket resultat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond e30 cab Skrevet Januar 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2010 Må bare takke for svar. Autosol er et glimrende produkt, men tror ikke det kan redde fangerene jeg har hehe! Tja de er jo lakkerte fra før av, men vil at det skal se skikkelig ut når jeg først skal fikse dette opp. Lakken er nok lett å få av, men regner jo med at de har pusset ned kromen for å lakkere. Ligger "billige" brukte på koed, så de blir vel til det. Blir jo bare den øverste parten som blir visende siden m-techen kommer under resten. Bbegynner å nærme seg montering snart og må bestemme meg for krom eller lakkert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gislius Skrevet Januar 21, 2010 Share Skrevet Januar 21, 2010 Grusomt fete felger, begge to! Du trenge di! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå