Gå til innhold

S: 1995 M3 Compact, Godkjent. Ny pris.


Ellingsen B.
 Share

Anbefalte innlegg

  • 3 weeks later...
  • Svar 78
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hoi...

hva ligger disse i forsikring? Er 28 og har fult opparbeidet bonus hos Terra, betaler da 3800 i året på denne med delkasko.

Har en E39 som jeg vurderer å bytte bort. I utgangspunktet mot noe nyere, men M3 er jo alltid pent :)

CIMG1783.jpg

CIMG1398.JPG

DSC_0290.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoi...

hva ligger disse i forsikring? Er 28 og har fult opparbeidet bonus hos Terra, betaler da 3800 i året på denne med delkasko.

Har en E39 som jeg vurderer å bytte bort. I utgangspunktet mot noe nyere, men M3 er jo alltid pent :)

CIMG1783.jpg

CIMG1398.JPG

DSC_0290.JPG

Hei,

det kan være aktuelt med din i bytte. Send meg gjerne en mail/pm med info om bilen din og hva du ønsker av pris.

Vedr pris på forsikring så varierer dette. Jeg jobber i iF så jeg kan godt sjekke pris for deg :) Selv betalte jeg rundt 10k med 60% bonus når jeg hadde den i DNB (full kasko). Har nå ansattpris hos iF.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

råå bil :) håpe æ får lån, krysse fingra :D

gi meg beskjed når du har fått snakket med banken din :)

har snakka me banken i dag, da sa han ring mæ på slutten av dagen. å det gjor æ, men da han tok telefon satt han med en kunde :? så ringt æ 10 min etterpå å han tok ikke tlf :? da vart æ irritert...

men ska prøv i morra tili igjen :) seie i fra så fort æ får svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

råå bil :) håpe æ får lån, krysse fingra :D

gi meg beskjed når du har fått snakket med banken din :)

har snakka me banken i dag, da sa han ring mæ på slutten av dagen. å det gjor æ, men da han tok telefon satt han med en kunde :? så ringt æ 10 min etterpå å han tok ikke tlf :? da vart æ irritert...

men ska prøv i morra tili igjen :) seie i fra så fort æ får svar :)

Du får høre med Elcon, As Finansering el lign :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snakket med dnb i dag! kunne få lån, men bilen va for gammel :? kunne bare få lån me pant! så da kunna den ikke væra så så gammel :cry:

Okay, jeg har selv lån i DNB med pant. Sjekk evt med AS Finans eller Elcon :)

fikk du noe svar der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...