danibmw Skrevet Januar 18, 2009 Share Skrevet Januar 18, 2009 hei da var eu kontroll gjennomført å jeg må skifte bære armer å foringer til bak aksel på min 520 e 34. finnes det en plass der det er "how to" skifte foringer til bak aksel? noen anbefalte plasser å kjøpe de her delene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Januar 18, 2009 Share Skrevet Januar 18, 2009 Yngvejos her på forummet har skiftet og laget en Diy til det, her: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=9 ... ht=travers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danibmw Skrevet Februar 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2009 noen som vet målene på disse foringene? lurer på å laga dem selv;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Februar 24, 2009 Share Skrevet Februar 24, 2009 tror de kan være litt vanskilge å lage selv, viss bilen skal eu godkjenes..du kan jo kjøpe power flex..eller kjøpe de orginale og fylle de me rutelim for og få et sportligere preg men sleppe den super hardheten som kommer av powerflex giljeN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danibmw Skrevet Februar 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2009 er kanskje dummt spørsmål men hvor finner jeg powerflex foringer? finner ingeting på nettet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Februar 24, 2009 Share Skrevet Februar 24, 2009 koed.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GOH Skrevet Februar 25, 2009 Share Skrevet Februar 25, 2009 gsbildeler.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Februar 25, 2009 Share Skrevet Februar 25, 2009 Traversforinger i powerflex kostet meg ca 440kr pr.stk på koed inkl frakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå