mtechnic Skrevet Januar 18, 2009 Skrevet Januar 18, 2009 En venn av meg har en 01 320iM52. og når han trør inn clutchen "henger" turtallet seg litt opp et par sek før det synker igjen. noen som vet eller tror ?
Fekzen Skrevet Januar 18, 2009 Skrevet Januar 18, 2009 Kan vara att den drar tjuvluft, får då reagerar den inte lika snabbt på att spjället har stängts. Testa att låta den stå på tomgång medan ni sprutar startgas vid insuget osv, då märker ni om den går upp i varv, då är det så att den drar tjuvluft. Mvh Adde
LianLi Skrevet Januar 18, 2009 Skrevet Januar 18, 2009 Det er vel slik på min m52b28 også, det skal vel være slik pga dobbeltmasse svinghjul, den vil liksom ikke dette ned i turtall med en gang. Eller er det slik at det var bra før og har plutselig blitt slik?
Hansh Skrevet Januar 18, 2009 Skrevet Januar 18, 2009 Det er vel slik på min m52b28 også, det skal vel være slik pga dobbeltmasse svinghjul, den vil liksom ikke dette ned i turtall med en gang.Eller er det slik at det var bra før og har plutselig blitt slik? På vår M52B20 er det ikke slik ihvertfall så er nok noe galt! EDIT: Er det ikke forresten M54 motor i den da, siden den er 01 mod.? Er ihvertfall det i vår 01 320i, men heller ikke den oppfører seg slik da..
mtechnic Skrevet Januar 18, 2009 Forfatter Skrevet Januar 18, 2009 Takk for svar folkens! jo det er en m54, de kom i 01. den har vert ok tidligere, og har plutselig blitt slik?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå