E30_Dale Skrevet Mai 27, 2009 Skrevet Mai 27, 2009 Eksosen såg fin ut den, men du bør vri eksos klemma med muttrane opp, ellers kan du "kakke" de i fartshumper.
Mad0z Skrevet Mai 27, 2009 Forfatter Skrevet Mai 27, 2009 Idag la jeg eksosbandasje rundt downpipen. Satan kor det stekk på handa brukte jo selfølgelig ikke hansker hehe.. Noen bilder : )
Mad0z Skrevet Mai 30, 2009 Forfatter Skrevet Mai 30, 2009 Likte den dær Har ikke jort noe i dag å tror ikke jeg blir å gjøre det heller Kommer kanskje en oppdatering iløpet av helga om jeg gjør noe
Mad0z Skrevet Juni 1, 2009 Forfatter Skrevet Juni 1, 2009 Hallo, nå har jeg holdt på litt i garagen, nå er alt koblet opp. fikk motoren til å tulle rundt i dag, så i morgen skal jeg å kjøpe olja og filter og alt så skal jeg kjøpe resten av eksosen og bygger resten bak. så skal jeg få skrudd til toppen med moment og få fyrt opp bilen Kan sikkert prøve å få filmet om noen vil høre lyd av eksos og det Skal nå gå ned og se om det ikke er noe mere jeg kan gjøre nu snart kan jo ta noen bilder også da
fastbeamer Skrevet Juni 1, 2009 Skrevet Juni 1, 2009 ser ut til og bli morrro dette kom med filmer ja på kjøring og alt
Mad0z Skrevet Juni 1, 2009 Forfatter Skrevet Juni 1, 2009 ja, det tror jeg også Ja, skal se om jeg ikke får det til
Mad0z Skrevet Juni 1, 2009 Forfatter Skrevet Juni 1, 2009 Fra orginal manifoilen 2,5 '' overgang måtte bare hive på nån hjul før å få sloppe biln ned i marka åsså et bilde jeg fant
håkon_w Skrevet Juni 1, 2009 Skrevet Juni 1, 2009 quote http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=1 ... 0#img_8763 /quote du har et flott å blankt hengerfeste;)
Mad0z Skrevet Juni 1, 2009 Forfatter Skrevet Juni 1, 2009 Turboen heter Garret TB 0313. den er i fra volvo 240 har jeg funne ut Hehe, du likte hengerfeste ?
JE Skrevet Juni 1, 2009 Skrevet Juni 1, 2009 Som Ole M. Haraldstad har nevt, så burde du ha olje inn / ut vertikalt for at olja skal kunne renne fritt og ikke få mottrykk. (får du mottrykk på olja ut fra turboen ryker tettningene fort.)
Mad0z Skrevet Juni 1, 2009 Forfatter Skrevet Juni 1, 2009 Takk for tipset plages med å få snudd midt delen på turboen så har ikke fått jort det ennå. Skal prøve snart ijenn å se om jeg får til Takk for tipset!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå