Gå til innhold

e46 Linselykt i halogen utførelse

IvarT
 Share

Anbefalte innlegg

Hvor kjøpte du dine fra? Hvordan var lyset på disse sammenlignet med vanlige halogen lykter uten linse? Jeg vurderer å kjøpe fra Schmiedmann eller GS, men er usikker på hvilke type da de har flere utgaver både med crome reflektor og sort reflektor, mens Schmeidmann også har noen som de sier er e39 kopi, men jeg vet ikke hva som er forskjellen på disse og de andre uorginale linselyktene de har. Ellers så er jeg litt usikker ang AE da jeg ikke har vent meg til dette enda, men hvis det er eneste alternativ for å få linselykt må jeg vel pare prøve.

Har du noen bilder av den bilen du hadde dine på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vel et par bilder ja. Brukte sorte lykter ikke chrome. Passet rett på de.

Savner den bilen litt faktisk. Samme som din 99' 323i :)

Lyktene er fra FK og de kjøpte jeg på Finn.no. Men er vel de samme som på GS tror jeg.

Skulle jeg gjort en slik oppgradering igjen ville jeg kanskje prøvd uten AE.

Men det er nå meg :lol:

Er vel umulig å oppdrive uten AE. Men disse lyktene hadde vanlig H7? pære holder hvertfall. Jeg hadde HID i dem en liten stund men pga manglende automatisk høydejustering tok jeg dem vekk.

6j3x3u3cq7rx5il1xcf5.jpg

3j2ognwxi9peds1804sj.jpg

daigp5z0al4z4ajitwfx.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tilbakemelding. Hvordan var lysbildet med halogen i forhold til HID på disse lyktene? Har lett meg gal, men finner ikke uten AE :cry: Har gitt opp det så kjøper jeg med linse får jeg bare akseptere AE. Må prøve å finne ut hvordan corme er i forhold til sort mtp hvor mye strølys corme gir.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lys bildet blir rimelig likt. Bare litt svakere mener jeg å huske.

Var ikke så dårlig lys på den med halogen pærer.

Jeg ville definitivt valgt uten chrome. Tror nok ikke du ødelegger lysbilde med chrome, men er penere med sort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
Lys bildet blir rimelig likt. Bare litt svakere mener jeg å huske.

Var ikke så dårlig lys på den med halogen pærer.

Jeg ville definitivt valgt uten chrome. Tror nok ikke du ødelegger lysbilde med chrome, men er penere med sort.

Jeg har akkurat fått nye lykter fra Koed selv med AE og hadde helt klart gått for shadow line. De med krom bli litt for glorete synes jeg personlig ihvertfall. Det eneste jeg nå er usikker på er om selve lyktene er gode nok. Har lest litt rundt om at det kanskje ikke er så bra kvalitet på de. Andre sier at de er helt ok, men lurer imidlertid på hvordan man bytter pærene i ringene? Vil ha de litt mer hvite enn gule som jeg har sett på flere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...