LHrightye39 Posted January 19, 2009 Posted January 19, 2009 Hei! Har fått tak i speil med automatisk avblending, problemet er at det er fullt av ledninger i dette, noe som ikke var i det gamle! Det jeg lurer på er om det bare er å koble strøm til denne, så vil det fungere? Det er "sensor" på begge sider av speilet! Det gjelder 97' E39 520i Det er totalt 9 ledninger som kommer ut av speilet, de har følgende farge: Blå m/gul stripe Hvit m/rød stripe Hvit m/blå stripe Grå m/svart stripe og gule stippler Grønn m/ hvit stripe Brun m/svart stripe Rød m/svart stripe Hvit m/gul stripe Hvit m/grønn stripe
LHrightye39 Posted January 19, 2009 Author Posted January 19, 2009 Bump? Enkelt svar, går det eller går det ikke? Må da være noen som har peil på dette her?
Hoem Posted January 19, 2009 Posted January 19, 2009 Se om du har kontakt til dette oppe i taktrekket, du ser den nok om du tar av første dekselet
LHrightye39 Posted January 20, 2009 Author Posted January 20, 2009 Har ikke kontakt til dette oppe i taktrekket nei, såg hvertfall ikke noe da jeg tok ned kupélyset... Kan det ligge lenger oppe?
nimitz Posted January 20, 2009 Posted January 20, 2009 Siden det er så mange ledninger så kommer det kanskje fra en bil med regnsensor?
LHrightye39 Posted January 20, 2009 Author Posted January 20, 2009 Ja, det gjør det! Men har det noe med avblendingsfunksjonen å gjøre?
nimitz Posted January 20, 2009 Posted January 20, 2009 Det vet jeg ikke, men regnsensoren sitter på utsiden så det kan jo være at ledningene fra dette går via speilet siden det var så mange? Bare noe som slo meg.
Sir Hofstad Posted January 20, 2009 Posted January 20, 2009 Trenger 12v+,12v- og signal fra lysbryter. Så vidt jeg vet. Kan ikke huske noe memory osv.
LHrightye39 Posted January 20, 2009 Author Posted January 20, 2009 Trenger 12v+,12v- og signal fra lysbryter.Så vidt jeg vet. Kan ikke huske noe memory osv. Vil signal fra lysbryteren fungere som styrestrøm da eller? For hvis du leser min andre tråd om å koble opp kupélys med downlights så trenger jeg strøm fra lysbryter der også, ettersom jeg ikke kan ha det stående på hele tia, kan kanskje viderekoble derfra og til speilet? Strøm kan jeg ta fra kupébelysningen, da jeg ikke kan tenke meg dette krever så mye strøm...
Recommended Posts