andy_P Skrevet Januar 19, 2009 Share Skrevet Januar 19, 2009 satt og så på litt filmer på youtube og da fant jeg en film med en som hadde digital turteller på e36 http://www.youtube.com/watch?v=OOgVvU7k ... re=related er det noen andre som har testet dette på bilen sin har gjorte det på bilen min nå og lurer på om det er skadelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
compact Skrevet Januar 19, 2009 Share Skrevet Januar 19, 2009 it will work on all E36 gauge clusters. There is a procedure to do it, and its not very difficult. Hold the mileage reset button, and put your key to ignition position "1." After you see it say test01, hit the button to cycle all the way to test 15. On test15, hold the button for a few seconds until it says "off." Then you can use the button to cycle through all of the test functions. test 07 is for engine speed, test 08 is current road speed in km/h. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Januar 19, 2009 Share Skrevet Januar 19, 2009 it will work on all E36 gauge clusters. There is a procedure to do it, and its not very difficult.Hold the mileage reset button, and put your key to ignition position "1." After you see it say test01, hit the button to cycle all the way to test 15. On test15, hold the button for a few seconds until it says "off." Then you can use the button to cycle through all of the test functions. test 07 is for engine speed, test 08 is current road speed in km/h. huh? gidder du oversette for dem som ikke er heelt stødige på englandsk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet Januar 19, 2009 Share Skrevet Januar 19, 2009 Var ute i garasjen å prøvde ut litt, fungerte greit det. Fikk bare testa turteller da siden bilen står i garasjen demontert og lapp laus Ble litt pixel tull noen ganger, ha det også litt problemer med og få det til, men gjør det nok ikke helt riktig, selvom jeg gjorde slik det sto beskrivt Kjedelig at den "Digitale" turteller forsvinner og går tilbake, til KM.stand hvis man skrur av og på tennninga. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Januar 19, 2009 Share Skrevet Januar 19, 2009 Kjekt for banekjøring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andy_P Skrevet Januar 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2009 huh? gidder du oversette for dem som ikke er heelt stødige på englandsk? hold reset knappen til KM telleren inne, og vri nøkkelen til første hakk. Da vil det komme opp test01 og da trykker du på knappen helt til du kommer til test 14 og da trykker du igjen og holder den inne. Så kommer det opp ON. hold den inne til det står OFF og da kan du trykke den til den funksjonen du vil og starte motoren Test 01 er OBC test. Test 07 er turteller. Test 08 den bilen hastighet i Km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Januar 20, 2009 Share Skrevet Januar 20, 2009 Tøft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breitling Skrevet Januar 20, 2009 Share Skrevet Januar 20, 2009 Stilige greier dette. Ut i bilen aa pr0ve etter jobb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Januar 20, 2009 Share Skrevet Januar 20, 2009 Si ifra hvordan det går Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Teserud Skrevet Januar 20, 2009 Share Skrevet Januar 20, 2009 funker dette på E34 å? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
osjaavik Skrevet Januar 20, 2009 Share Skrevet Januar 20, 2009 veit ikke om det var jeg som gjorde feil, men jeg fikk det ikke til å funke. Når jeg holdt inne knappen og vrei om nøkkelen til pos 1, så begynte den bare å telle seg oppover, og så til slutt så gikk alle nålene til maks og så tilbake igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsby Skrevet Januar 20, 2009 Share Skrevet Januar 20, 2009 funker dette på alle e36er? med og uten bc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
osjaavik Skrevet Januar 20, 2009 Share Skrevet Januar 20, 2009 Står jo hvertfall at det skal funke på alle e36 i beskrivelsen, så jeg går ut i fra det, men jeg har prøve på både en med bc og en uten, uten å få det til å funke, så jeg vet ikke om det er jeg som gjør det feil eller hva. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet Januar 20, 2009 Share Skrevet Januar 20, 2009 fungere fint på min e36 coupe 96 mod, men fungerte ikke på min kompis sin 94 coupe. den gikk det ikke ann å trykke på selv så går ikke på alle modeller. På han sin bil skjedde det samme som osjaavik beskrev Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mipplemuh Skrevet Januar 20, 2009 Share Skrevet Januar 20, 2009 Det samme skjedde her.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå