Jump to content

Recommended Posts

Posted

HalloooO

Er det noen som overhaler topper eller vet om noen som overhaler topper her? Eventuelt hva noe slikt koster?

Er en E30 325 topp med kvasskam som kakler litt.

Posted

Jeg overhalte min hos sarp motor verksted. De hadde den 3-4 dg. 13lapper. Nye ventiler nye styreinger justerte ventiler til meg, mont kam alt.

Max motor er sikkert litt rimeligere ,men ikke alltid så rask. Men begge steder lever Kvalitet! Masse erfaring fra råe båt bygg og dragg bygg. Bare å ringe å prate med dem.

Posted

Sveinunggard motorteknikk ;)

Porter en 24v topp for 4500 med demontering og montering av ventiler.. Her er vel normaltpris 7 lapper rundt omkring..

Hva han tar for å overhale er jeg ikke sikker på, men han er billig.. Han kan sine saker.. Var topplokksmekaniker på dragracingteamet til Liv Bærstad da hun ble verdensmester i drag.. Bra kjent innenfor Rallycross/Rally miljøet..

PS: Han er en smule løsemiddelskadd etter år med lakkering, så kan være tung å prate med, men han kan sine saker.. ;)

Posted
Sveinunggard motorteknikk ;)

Porter en 24v topp for 4500 med demontering og montering av ventiler.. Her er vel normaltpris 7 lapper rundt omkring..

Hva han tar for å overhale er jeg ikke sikker på, men han er billig.. Han kan sine saker.. Var topplokksmekaniker på dragracingteamet til Liv Bærstad da hun ble verdensmester i drag.. Bra kjent innenfor Rallycross/Rally miljøet..

PS: Han er en smule løsemiddelskadd etter år med lakkering, så kan være tung å prate med, men han kan sine saker.. ;)

HAHA :D

Posted

Jeg ser ikke helt poenget med å sende en topp så langt for en så simpel jobb. Det finnes jo både dyktige motorverksteder i Solør og på Hamar.

Solør Motor på Flisa f.eks. Han har erfaring med BMW, og har plukka sammen en haug med verstingmotorer de siste årene.

Info og tlf ligger her:

http://www.toppen10.no/info/?ord=Knap&s ... &id=133786

Posted

FMS gjør mye av det samme, men der er gjerne prisene noe *annerledes* ;)

Posted

Skal du porte toppen da, eller bare bytte kam, justere ventiler og bytte ventilløftere? I så fall er jo det en fullt mulig garasjejobb, om en er innstilt på å lære og liker å skru :)

Posted

Toppen er porta og det er skifta kam (= må vel justere ventiler og skifte løftere tenker jeg, aner ikke, har ikke erfaring på det. Så beste hadde vært om noen pro folk hadde sett på det.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...