tuned Skrevet Februar 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2009 skulle hatt xenon kit til spredere i min 07 passat..men er usiker på hvilken sokkel det er .. er vel hb4/9006 på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmersmakkverk Skrevet Februar 20, 2009 Share Skrevet Februar 20, 2009 h1 solgt??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuned Skrevet Februar 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2009 nei det har jeg ennå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmersmakkverk Skrevet Februar 20, 2009 Share Skrevet Februar 20, 2009 mest sannsynlig så tar jeg det;) kommer tilbake til deg i lpet av helga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuned Skrevet Februar 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2009 opp igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thagen2 Skrevet Februar 25, 2009 Share Skrevet Februar 25, 2009 jeg er meget int i et sett. hva slags pærer er det på tåklys til e36? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///christian Skrevet Februar 25, 2009 Share Skrevet Februar 25, 2009 Sender tråden din opp for deg! Må bare si at mann får utrolig bra lys med xenon, har det på min e30! 6000k, kit ifra edge performance. Å at de avgir så liten varme iforhold til halogen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuned Skrevet Februar 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2009 jeg er meget int i et sett. hva slags pærer er det på tåklys til e36? tror det er H1, men du kan jo sjekke her for å være helt sikker. http://www.lighting.philips.com/no_no/c ... ng〈=no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuned Skrevet Februar 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2009 opp igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Februar 28, 2009 Share Skrevet Februar 28, 2009 Passer noen til E46? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuned Skrevet Februar 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2009 jepp det gjør di. h7 sitter i nærlys og hb4 i m spredere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Februar 28, 2009 Share Skrevet Februar 28, 2009 Men er dette alt man trenger for å få xenon? Eller trenger man noe mer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Februar 28, 2009 Share Skrevet Februar 28, 2009 Jeg har handlet av denne karen og kan si at alt gikk kjempefint. fornøyd med resultatet også.. TUNED: Når min far så resultatet på coupe'en min ville han ha til 98 modell Auda a6 også.... 700 inkl frakt ved forskuddsbetaling? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuned Skrevet Februar 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2009 Men er dette alt man trenger for å få xenon? Eller trenger man noe mer? I m spredere er det plug and play. i di fleste hovedlykter også men noen e46 og e39 må det til en "holder til pæra pga ledningene på pæra mener jeg å ha hørt. disse selger bla dybvik trading og gsbildeler tror jeg.. kan prøve å sjekke dette opp, om ingen her vet det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuned Skrevet Februar 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2009 Jeg har handlet av denne karen og kan si at alt gikk kjempefint.fornøyd med resultatet også.. TUNED: Når min far så resultatet på coupe'en min ville han ha til 98 modell Auda a6 også.... 700 inkl frakt ved forskuddsbetaling? godt å høre at det ble bra på bilen din du har vist pm også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå