skrape Skrevet Februar 27, 2009 Forfatter Skrevet Februar 27, 2009 En liten oppdatering.. Har i utgangspunktet ikke skjedd så veldig mye den siste tiden, men noe har jeg gjort. Etter 4 ukers venting på nye skilt, har jeg endelig fått de nye skiltene på bilen. Selfølgelig passet ikke plastskiltene bimmers skiltholdere, men fikk de til å passe etter å ha slipt ned kanten på baksiden Ellers har jeg prøvd å ettermontere fjernstyrt lås..som ikke gikk så bra som tenkt. Tror jeg holder meg til nøkler en stund til Kommer bilder av bilen og de nye skiltene imorgen.
skrape Skrevet Mars 1, 2009 Forfatter Skrevet Mars 1, 2009 Nye skilter Kjøpte en billig gps på clas olson, var ikke noe bra greier. Men får vel det du betaler for..
skrape Skrevet Mars 11, 2009 Forfatter Skrevet Mars 11, 2009 Etter at jeg satte på nye baklykter har den ene lykta bestemt seg for ikke å samarbeide! Når jeg har på nærlys er det kun lys i høyre baklykt (sett bakfra), men når jeg vrir om til park og fjernlys fungerer begge lyktene, hvorfor? Det er vår, snart april og oppkjøring Var forresten nydelig vær på jæren idag!
skrape Skrevet April 8, 2009 Forfatter Skrevet April 8, 2009 Liten oppdatering i påsken.. det som har skjedd siden sist er: - nylakkert bagasjelokk - m3 sideskjørt - full innvendig vask (veldig bra resultat) - batteriet tok kvelden, så har skifta det. - ny bilstereo ikke beste bildekvalitet, men det får gå.. mangler bakluke emblem, kommer forhåpentlig vis snart i posten. 1 uke til oppkjøring
///Mysild Skrevet April 8, 2009 Skrevet April 8, 2009 1 uke til oppkjøring jøss! da kan du jo komme på treff i krsand hvis du består da er jo fint å kjøre litt
skrape Skrevet April 8, 2009 Forfatter Skrevet April 8, 2009 Har tenkt på det ja, men er litt kjipt å kjøre alene til kr.sand. Men om det er noen rogalendinger fra forumet som skal nedover så kan jeg heller vurdere det
///Mysild Skrevet April 8, 2009 Skrevet April 8, 2009 få med deg en kompis eller to, og ta det som en tur er noen rogalendinger som kommer, men vet jo ikke om hvor mange som kommer... du får skrive i tråden og håpe på svar
pål Skrevet April 10, 2009 Skrevet April 10, 2009 flott bil. Er det ikke hydrauliske ventilløftere på denne? er de justerbare?
h4ns3n Skrevet April 10, 2009 Skrevet April 10, 2009 Dette var en pen bil, pøs på med bilder etterhvert=) Og lykke til med oppkjøring
///Mysild Skrevet April 11, 2009 Skrevet April 11, 2009 flott bil. Er det ikke hydrauliske ventilløftere på denne? er de justerbare? er vel det på alle e36 motorer tror jeg... de skal jo justere seg selv, er derfor de er hydrauliske... men når de ikke kan stille seg mer, må du vel bytte kammer/justere evt bytte om jeg ikke tar helt feil...
skrape Skrevet April 11, 2009 Forfatter Skrevet April 11, 2009 takk for kommentarer, skal prøve å få lagt ut noen flere bilder når været blir bedre Siden det er hydrauliske løftere på e36, så må jeg vel skifte ut løfterne for å fjerne tikkelyd, eller? Blir vel fort noen tusenlapper på verksted det ja.
skrape Skrevet April 11, 2009 Forfatter Skrevet April 11, 2009 Er vel på tide med en oppsummering.. Bestemte meg tidlig for at jeg skulle handle meg bmw coupe. Gikk egentlig ikke etter motorstørrelse på første bil, men var fast bestemt på at det ikke skulle være 316, så det ble 318is. Kjøpte isbilen av en hyggelig kar i Bergen 1.august 2008. Bilen var helt grei, men litt modifisering måtte til. Fikk bestilt inn diverse m3 styling som hadde overraskende bra passform. Eneste var skjørtene, som jeg ikke var helt fornøyd med. Så var det de omdiskuterte lyktene da. Har forstått det sånn at de fleste her på forumet ville ha skiftet ut lyktene til fordel for mørke lykter. Men er redd noe av sjarmen med bilen forsvinner da, samtidig som det hadde kunne vært intresant å sett bilen med mørke lykter (noen som vil photoshoppe?). Men nye skilter måtte jeg hvertfall ha. Plastskiltene sitter bra i bimmersholderne etter litt tilpassing. Har slipt av kantene bak på skiltene. Skiltene gjorde seg bra på bilen, så bra at farfar også handlet nye skilt til mondeoen. hehe Etter at skjørtene var lakkert og montert måtte kameraet hentes fram igjen, etter en kjapp vask. Brukte også tirsdagen i påsken til å vaske bilen innvendig. Brukte for de meste turtle produkter. Ble bra resultat.
skrape Skrevet April 23, 2009 Forfatter Skrevet April 23, 2009 Hva sier folket om disse lyktene? http://nettbutikk.autobb.no/shop.asp?p= ... ive=bilde1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå