///Mysild Skrevet April 23, 2009 Skrevet April 23, 2009 er personlig ikke så glad i all den krommen som man ser inni der... men hvis du liker dem, go 4 it!
skrape Skrevet April 23, 2009 Forfatter Skrevet April 23, 2009 Nå vet jeg egentlig ikke helt hva jeg vil ha, så hadde vært fint med forslag til andre lykter, eventuelt med link : )
///Mysild Skrevet April 23, 2009 Skrevet April 23, 2009 så noen tøffe lykter uten den krommen, altså som orginale linselykter (som jeg har) med ae... så veldig bra ut... lurer på om ikke det var en som het steffen som hadde en tråd om det... men de var noen av de bedre lyktene
skrape Skrevet Mai 18, 2009 Forfatter Skrevet Mai 18, 2009 Fikk en grei pris på bilpleie produkter idag, så måtte bare slå til da Alle produktene er Meguiars - NXT Generation Car Wash - Micro-Fibre Wash Mitt (blir spennende å prøve ut) - Water Magnet Microfibre Drying Towel - Quick Clay Detailing System - ScratchX - NXT Glass cleaner - Deep Crystal paint cleaner - Deep Crystal polish - NXT Tech Wax 2.0 - Heavy Duty Carpet & interior - 2x Soft Foam Applicator Pad - 2x Supreme Shine Microfibre Towel - Ultimate Quik Detailer EDIT: nå er jeg snart klar til concourse på Sirevåg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå