Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
denna så brutal ut :shock: mye er den senket? her må jeg bare følge med videre. kunne jo vært tøft med kritt hvit men svarte detaljer :D

Har vært inne på tanken på hvit,,men er mange som har det nå..

så lurer litt på en mer vanlig farge..

Vet ikke hvor mye den er senket,,modifisert justerbart :D

• Svar 104
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
fin høyde ja, hva slags felger er det? hva er inprss på de og dimm?

Felgen heter Aluett,,aldri hørt om det før..

Er 8,5*18 foran og 10*18 bak,med 5`er innpress.

De skulle egentli være 9,5 og 11*18,,selger ga feil informasjon..

Men ser da greit nokk ut som det er :)

Skrevet
Ser ut som Rondell d58....Sattan å lav :lol:

Synes biler ska vær lave 8) Felgene heter Aluett,,veldig like rondel,,bare litt mer runde eiker.. du ser ikke forskjellen på avstand..

Skrevet
batteriet er foran, så det er vel en 1.8

La merke til det jeg og, men han skriver prosjekt, så jeg tenkte kanskje det var ombygging på gang :)

Stemmer bra med 1.8 ja,,er 318is.... Blir ikke noe motor endringer,,hadde egentli ikke noe planer med denne bilen.

Skulle egentli være en vinter bil forige vinter,,men så ble det til litt mer :)

Har turbo og cooler ligende,,men gidder ikke.....

Skrevet
Synes det var helt rått med så mye senk og de felga! :)

Blir gøy å følge med her.

Håper det blir tid for lakkering snart,,er fult kjør på jobben for tiden så det er så dålig med plass... Men det blir muliheter neste mnd tenker jeg.. Må få gjort litt da :) så det kan taes litt nye bilder... 8)

Skrevet
Bilen så seriøst brutal ut. :shock:

Ville passa i matt svart eller mørkeblå :wink:

Ja, ser helt sinnsykt brutal ut... Ble litt overrasket egentlig:p

Sinnsykt fint stuk på den.. og akkurat passelig høyde:D Blir det leppe forann ell?

Skrevet
Bilen så seriøst brutal ut. :shock:

Ville passa i matt svart eller mørkeblå :wink:

Ja, ser helt sinnsykt brutal ut... Ble litt overrasket egentlig:p

Sinnsykt fint stuk på den.. og akkurat passelig høyde:D Blir det leppe forann ell?

Blir gt2 lepper foran tenker jeg,orginale.. Ikke rieger gt leppa.. Muli det bli noe under gt2 leppene,,må bare se hvor lav den bli foran først.

Er kjøpt inn M3 look hele veien rundt om..

Skrevet
hva er GT2 leppe? mener du splittere?

Mener de to små på gt2 fronten,heter sikkert splittere.. jeg vet ikke hva de heter på orginalt,,har ikke sjekket... Er en på hver side..

Kunne egentli tenkt meg en komplett GT2 front,,men synes det blir litt for dyrt...

Skrevet

Mener de to små på gt2 fronten,heter sikkert splittere.. jeg vet ikke hva de heter på orginalt,,har ikke sjekket... Er en på hver side..

Kunne egentli tenkt meg en komplett GT2 front,,men synes det blir litt for dyrt...

hmmmm.... det heter splittere, og det er ikke noe gt2 front, det heter splittere og gt leppe ;-) bare sånn til senere :-P hehe

Skrevet

hmmmm.... det heter splittere, og det er ikke noe gt2 front, det heter splittere og gt leppe ;-) bare sånn til senere :-P hehe

Er det ikke bare M3 GT2`n som har fronten med justerbar plate under på fronten da?? da går platen under "splitterne" som du kaller det.. De små leppene er jo bare på M3 GT2`n orginalt så vidt jeg vet....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...