lovilov Skrevet Januar 21, 2009 Forfatter Skrevet Januar 21, 2009 det er m3 GT som har det hehe ok ok,,du har helt sikkert rett
anders87 Skrevet Januar 21, 2009 Skrevet Januar 21, 2009 Oj oj oj, denne så rimelig bøllete ut ja ! Sinnsykt stuk på den bilen ja, men må bære klink stiv da hvis du skal kjøre med den sånn, og aldri ha mer enn en passasjer Ang lakk; Kommer ann på om du vil ha showfaktor over bilen eller ikke, men har da noen ideer: - Matt svart eller svart metallic - Knall oransje med svarte detaljer - Hvit med svarte detaljer - En eller annen form for mørk candy blå eller rød Sluttresultatet blir vel uansett rått! Edit: å lese over før man poster er noe dritt!
lovilov Skrevet Januar 21, 2009 Forfatter Skrevet Januar 21, 2009 Oj oj oj, denne så rimelig bøllete ut ja ! Sinnsykt stul på den bilen ja, men må bære klink stiv da hvis du skal kjøre med den sånn, og aldri ha mer enn en passasjer Ang lakk; Kommer ann på om du vil ha showfaktor over bilen eller ikke, men har da noen ideer: - Matt svart eller svart metallic - Knall oransje med svarte detaljer - Hvit med svarte detaljer - En eller annen form for mørk candy blå eller rød Sluttresultatet blir vel uansett rått! Har ikke tenkt å ha noe spesiel showfaktor,,synes bilen er for gammel til det,,det må gjøres så mye mer da... Driver sterkt å vurderer en sølv farge som jeg lakkerte på bilen jeg hadde når jeg jobbet til Automote.. Det var en ganske enkel å fin farge med mye metalic Med candy farge blir det så mye jobb hvis en skulle være uheldig å bulke/ødlegge en fanger... Er jo umulig å få til samme farge igjen.. Men det har kanskje vært kult med oransj,,en kompis hadde det på sin E-36 Coupe en gang,,vart kul den.. synes nå jeg da Takker for forslag må sette meg ned å tenke tror jeg...
DANI Skrevet Januar 21, 2009 Skrevet Januar 21, 2009 Ha bilen helst i en farge,synnes den orginale fargen du har nå er flott. Men det er jo opp til deg gleder meg til å se den ferdig hverfall
lovilov Skrevet Januar 21, 2009 Forfatter Skrevet Januar 21, 2009 Ha bilen helst i en farge,synnes den orginale fargen du har nå er flott. Men det er jo opp til deg gleder meg til å se den ferdig hverfall Skal bilen bli svart,blir det orginalfargen,,eller E-6o carbon svar fargen Det er to fine svart farger.... Blir kun en farge ja...
lovilov Skrevet Januar 22, 2009 Forfatter Skrevet Januar 22, 2009 Utrolig gromt og hissig bygg du hadde der;) Takker for det Håper slutt resultatet blir brukbart
Spiff Skrevet Januar 22, 2009 Skrevet Januar 22, 2009 men vil ha mer bilder! fikk litt lyst på sånne felger selv!
lovilov Skrevet Januar 22, 2009 Forfatter Skrevet Januar 22, 2009 men vil ha mer bilder! fikk litt lyst på sånne felger selv! Skal ta flere bilder når jeg finner den fram igjen ,,står på lagring nå.. Regner med den kommer fram løpet av neste mnd...
DANI Skrevet Januar 22, 2009 Skrevet Januar 22, 2009 Ha bilen helst i en farge,synnes den orginale fargen du har nå er flott. Men det er jo opp til deg gleder meg til å se den ferdig hverfall Skal bilen bli svart,blir det orginalfargen,,eller E-6o carbon svar fargen Det er to fine svart farger.... Blir kun en farge ja... ja d tror eg hadde blitt fett
lovilov Skrevet Februar 23, 2009 Forfatter Skrevet Februar 23, 2009 Har ikke skjedd noe mere her nei,,har vært dårlig med tid.. Bilen stod mye mer innparkert enn va jeg trodde... Må væll starte opp snart....
lovilov Skrevet April 16, 2009 Forfatter Skrevet April 16, 2009 Da er veien til maling en del kortere Satser på å få til noe strax
lovilov Skrevet Juni 12, 2009 Forfatter Skrevet Juni 12, 2009 Nå er bilen endelig kommet til en lakkerer,,måtte finne en som kunne ta det.. Håper på at bilen er ferdig om et par tre uker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå