Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 104
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Oj oj oj, denne så rimelig bøllete ut ja ! :shock:

Sinnsykt stuk på den bilen ja, men må bære klink stiv da hvis du skal kjøre med den sånn, og aldri ha mer enn en passasjer ;)

Ang lakk; Kommer ann på om du vil ha showfaktor over bilen eller ikke, men har da noen ideer:

- Matt svart eller svart metallic

- Knall oransje med svarte detaljer

- Hvit med svarte detaljer

- En eller annen form for mørk candy blå eller rød

Sluttresultatet blir vel uansett rått! :)

Edit: å lese over før man poster er noe dritt!

Skrevet
Oj oj oj, denne så rimelig bøllete ut ja ! :shock:

Sinnsykt stul på den bilen ja, men må bære klink stiv da hvis du skal kjøre med den sånn, og aldri ha mer enn en passasjer ;)

Ang lakk; Kommer ann på om du vil ha showfaktor over bilen eller ikke, men har da noen ideer:

- Matt svart eller svart metallic

- Knall oransje med svarte detaljer

- Hvit med svarte detaljer

- En eller annen form for mørk candy blå eller rød

Sluttresultatet blir vel uansett rått! :)

Har ikke tenkt å ha noe spesiel showfaktor,,synes bilen er for gammel til det,,det må gjøres så mye mer da... Driver sterkt å vurderer en sølv farge som jeg lakkerte på bilen jeg hadde når jeg jobbet til Automote..

Det var en ganske enkel å fin farge med mye metalic :)

Med candy farge blir det så mye jobb hvis en skulle være uheldig å bulke/ødlegge en fanger... Er jo umulig å få til samme farge igjen..

Men det har kanskje vært kult med oransj,,en kompis hadde det på sin E-36 Coupe en gang,,vart kul den.. synes nå jeg da 8)

Takker for forslag :D må sette meg ned å tenke tror jeg...

Skrevet

Ha bilen helst i en farge,synnes den orginale fargen du har nå er flott. Men det er jo opp til deg :D gleder meg til å se den ferdig hverfall :D

Skrevet
Ha bilen helst i en farge,synnes den orginale fargen du har nå er flott. Men det er jo opp til deg :D gleder meg til å se den ferdig hverfall :D

Skal bilen bli svart,blir det orginalfargen,,eller E-6o carbon svar fargen :D Det er to fine svart farger.... Blir kun en farge ja...

Skrevet
men vil ha mer bilder! fikk litt lyst på sånne felger selv! :P

Skal ta flere bilder når jeg finner den fram igjen :) ,,står på lagring nå..

Regner med den kommer fram løpet av neste mnd...

Skrevet

Skal bilen bli svart,blir det orginalfargen,,eller E-6o carbon svar fargen :D Det er to fine svart farger.... Blir kun en farge ja...

ja d tror eg hadde blitt fett :D

• 5 weeks later...
Skrevet

Har ikke skjedd noe mere her nei,,har vært dårlig med tid.. Bilen stod mye mer innparkert enn va jeg trodde... Må væll starte opp snart....

• 1 month later...
  • 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...