Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 104
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
rått me sån senk å valsing :D

kan bli for mye av det gode også! ;-)

Ja, helt enig mysild, det kan blir for mye av det gode også.. Ja den så brutal ut, men tror jeg ikke ville hatt det så jævlig brutalt.. Åssen kommer detta til og bli kjørende med? Tenkte da på senkinga, og de feite felga :shock:

Skrevet
spennende! mere bilder takk!

Kommer mere bilder løpet av helgen tenker jeg,,,skal prøve å få nå lakk på hele bilen da :) Skal ivei å jobbe på den nå...

Skrevet
Det er vel "panserforlenger" sett på endel E46 men ikke på E36 før. Så litt fail ut, men får jo se når bilen er ferdig....

Er en panser forlenger ja,,er ikke selv en gang helt sikker på hvordan det blir,,men det var jævlig mye jobb hvertfall... Tenkte jeg skulle klare det på en fredags kveld men det gikk ikke :?

Legger ved et bilde av en dansk cab,tror det kommer til å se bra ut.. Men det er jo min mening..

rxacpk6a14orcuyda5m3.jpg

Skrevet
rått me sån senk å valsing :D

kan bli for mye av det gode også! ;-)

Ja, helt enig mysild, det kan blir for mye av det gode også.. Ja den så brutal ut, men tror jeg ikke ville hatt det så jævlig brutalt.. Åssen kommer detta til og bli kjørende med? Tenkte da på senkinga, og de feite felga :shock:

Går bra å kjøre med,tar bare litt lengere tid 8) Spørs om det er plass til front leppa jeg bestilte meg... Det kan bli ille med den....

Skrevet
hmm... minner om mitsubishi men hvem vet det kan bli tøft. Cred for at du prøver hvertfall :)

Takk for det :) Er litt vanskelig å komme på noe nytt med E-36 vettu,dette var det eneste jeg kan komme på å ikke sett nå mya av i norge... Hværtfall ikke her i Trøndelag...

Skrevet

ja, alt går ;-) men jeg kjører med 70mm og splittere, og merker at det er nokså begrenset :-P hehe

men syntes du skulle ha bilen like lav i hver hjulbue.. blir litt "ligge på ræva" stuk hvis ikke...

Skrevet
hmm... minner om mitsubishi men hvem vet det kan bli tøft. Cred for at du prøver hvertfall :)

Takk for det :) Er litt vanskelig å komme på noe nytt med E-36 vettu,dette var det eneste jeg kan komme på å ikke sett nå mya av i norge... Hværtfall ikke her i Trøndelag...

Man er vågal vist man går for noe annet enn m-tech på E36 på dette forumet :)

Skrevet
tøff bil :)

men ser ut som det kommer til og subbe i hjulbuene bak noe jævlig :P

Jeg har sikkert brukt 15t på hver hjulbue bak... Inner skjermene er flyttet opp og modifisert+at bakkant av skjermene er jekket ut ca 3-3,5cm på hver side...

Så det går å kjøre uten fjærer bak 8) Hater subbing så dette la jeg jobb i.. Liker at biler er skam senket,,min mening hvertfall :)

Skrevet

jepp:)

kommer orginal politiet og tar deg :police:

Skrevet

Alt andre enn panseret er m-tech,front,side og bak... Ratt og gear kule også :P

Rope ut hvis nånn har difuser til orginal M3 bakfanger og selge :?:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...