Omre Service Skrevet Januar 20, 2009 Share Skrevet Januar 20, 2009 Litt info... 3.8 m5 motor 535i gir kasse Ksport bremser+coilovers Hydraulisk handbrekk sparco bur+stoler og ratt.. intercom. flokka dash. m3 fangere org. breddet 10cm stål.... lexus pearl white. masse gromm deler =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkis Skrevet Januar 20, 2009 Share Skrevet Januar 20, 2009 Ser ut som et arti leketøy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Januar 20, 2009 Share Skrevet Januar 20, 2009 Rå bil, kledde hvit bra.! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex88 Skrevet Januar 20, 2009 Share Skrevet Januar 20, 2009 Wow denne var tøff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CeeKay Skrevet Januar 20, 2009 Share Skrevet Januar 20, 2009 Nydelig E30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omre Service Skrevet Januar 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2009 dette er bilde av bilen i fjord..litt fornadring hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Januar 20, 2009 Share Skrevet Januar 20, 2009 Tøff kjerre Har du prøvd å demontere lyktesenkerenne på den for å sjekke hvordan det ser ut? Syns det krasjer litt med resten av grillen, spesielt på hvit bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Januar 20, 2009 Share Skrevet Januar 20, 2009 Eg la spesielt merke til den bilen der på våler i fjord!! Knakande fin bil !!! Fin stil har du på kjøringa og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Januar 20, 2009 Share Skrevet Januar 20, 2009 Så deg også på Våler i fjord, og lurte på hvem detta var for en kar For bredt gikk det! S38B38 tror jeg drar 'skinnet av pølsa', og virkelig en motor som jeg har hatt lyst til å prøve i E30 Fikk du nedi B38n uten å senke traversen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Januar 21, 2009 Share Skrevet Januar 21, 2009 Eg hadde faktisk vanskleg for å tru att det kunne gå så bra uten turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Januar 21, 2009 Share Skrevet Januar 21, 2009 Hadde jeg bare hatt litt mere penger å rutte med skulle jeg bygget meg en sånn Så ut som et supert leketøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thorbis Skrevet Januar 21, 2009 Share Skrevet Januar 21, 2009 mer motor og intriørbilder takk:P fin bil. pen kjørestil, sånt liker vi. mvh Thorbjørn R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Januar 25, 2009 Share Skrevet Januar 25, 2009 Nydelig bil.. Det er tøft med m5 motor i e30 ass, det går godt virker det som!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Januar 25, 2009 Share Skrevet Januar 25, 2009 Tøff bil. Synd ikke den har skilter og er godkjent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omre Service Skrevet Januar 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2009 Tøff kjerre Har du prøvd å demontere lyktesenkerenne på den for å sjekke hvordan det ser ut? Syns det krasjer litt med resten av grillen, spesielt på hvit bil hehe,synes en e30 alltid skal ha øye lokk jeg da men, det er litt smak å behag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå