Spiritus Sancti Skrevet November 27, 2010 Share Skrevet November 27, 2010 da begynner litt planlegging for neste sesong..-holder på med nye forskjermer og hjulhus. -mere sving. -pedal boks. -lakk og rep av bakskjermer og bakfanger. -sjekke drivaksler og knuter. -bytte oljer og filter. håper å få litt mere stuk på bilen med litt breiere forskjermer.. Evo2 leppe til e30 m3 ønskes kjøpt!!! Jeg har 2 sånne evo lepper liggende hjemme jeg Endre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet November 27, 2010 Share Skrevet November 27, 2010 hadde vært fint med noen ideer til ting som kan gjøres med bilen også!!! La meg få teste den en tur på bane Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet November 27, 2010 Share Skrevet November 27, 2010 Evo2 leppe til e30 m3 ønskes kjøpt!!! Jeg har den, både i glassfiber og carbon, i lager. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakett Skrevet November 30, 2010 Share Skrevet November 30, 2010 da begynner litt planlegging for neste sesong..-holder på med nye forskjermer og hjulhus. -mere sving. -pedal boks. -lakk og rep av bakskjermer og bakfanger. -sjekke drivaksler og knuter. -bytte oljer og filter. håper å få litt mere stuk på bilen med litt breiere forskjermer.. Evo2 leppe til e30 m3 ønskes kjøpt!!! aahhh Endelig noen med E30 som skal fikse skikkelig styreutslag! Driver litt med det selv, jeg har en e36 tannstang som jeg har lagd to ekstra tenner i på hver side av "tanngarden"... Hvordan fikser du styreutslaget tenkte du? Ser også ut til at hjulene vil slå inn i både stabstag, rammevang og travers med myyye utslag... Skal du bygge om alt sånt også?? Så lenge du fikser insane styreutslag er det vel ikke så mye mer du trenger? Motorkraften til å drive denne bilen nesten baklengs gjennom svingene har du jo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omre Service Skrevet Desember 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2010 Sjekk her! en liten teaser!!! http://vimeo.com/18036119 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omre Service Skrevet Desember 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2010 da begynner litt planlegging for neste sesong..-holder på med nye forskjermer og hjulhus. -mere sving. -pedal boks. -lakk og rep av bakskjermer og bakfanger. -sjekke drivaksler og knuter. -bytte oljer og filter. håper å få litt mere stuk på bilen med litt breiere forskjermer.. Evo2 leppe til e30 m3 ønskes kjøpt!!! Jeg har 2 sånne evo lepper liggende hjemme jeg Endre Da kan du fortelle meg hva du skal ha for den å da=)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omre Service Skrevet Desember 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2010 da begynner litt planlegging for neste sesong..-holder på med nye forskjermer og hjulhus. -mere sving. -pedal boks. -lakk og rep av bakskjermer og bakfanger. -sjekke drivaksler og knuter. -bytte oljer og filter. håper å få litt mere stuk på bilen med litt breiere forskjermer.. Evo2 leppe til e30 m3 ønskes kjøpt!!! aahhh Endelig noen med E30 som skal fikse skikkelig styreutslag! Driver litt med det selv, jeg har en e36 tannstang som jeg har lagd to ekstra tenner i på hver side av "tanngarden"... Hvordan fikser du styreutslaget tenkte du? Ser også ut til at hjulene vil slå inn i både stabstag, rammevang og travers med myyye utslag... Skal du bygge om alt sånt også?? Så lenge du fikser insane styreutslag er det vel ikke så mye mer du trenger? Motorkraften til å drive denne bilen nesten baklengs gjennom svingene har du jo! det er ikke motor eller drivlinje som stopper her=) 5cm spacer per side og modifisering så blir det plass i hjulhusa! har spacere på innsiden av indre endeledd, det hjelper endel.. hvordan fikset du spora da? holder simringene i tannstanga da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omre Service Skrevet Desember 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2010 ' http://vimeo.com/18036119 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Desember 21, 2010 Share Skrevet Desember 21, 2010 rå teaser, og rått bygg! utrolig heftig e30 du har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omre Service Skrevet Desember 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2010 rå teaser, og rått bygg! utrolig heftig e30 du har Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Desember 22, 2010 Share Skrevet Desember 22, 2010 Gromt. Ikke lag nye spor i tannstanga, da går den forbi olje tettningene, og da blir det bare rot for olja. Har prøvd. Sett på 4mm spacer skive på ei e36 tannstang. Da får du meget bra styring ¨på E30en. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Desember 22, 2010 Share Skrevet Desember 22, 2010 Smokey and the bandit, hehehe Rå camvinkel der man ser motoren.. Rekker du 2 runder før dekka smeller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omre Service Skrevet Desember 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2010 hehe ja gjor da det.. er mange kule kamera vinkler der=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omre Service Skrevet Desember 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2010 Gromt. Ikke lag nye spor i tannstanga, da går den forbi olje tettningene, og da blir det bare rot for olja. Har prøvd. Sett på 4mm spacer skive på ei e36 tannstang. Da får du meget bra styring ¨på E30en. Greit det! =) den fangern vi prata om skal ikke byttes før til våren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Desember 23, 2010 Share Skrevet Desember 23, 2010 Lastet filmene og lente meg godt tilbake i sofaen = play. Rått Omre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå