winchester Skrevet Februar 23, 2011 Share Skrevet Februar 23, 2011 Blir morsomt å se bilder av nye vogna. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omre Service Skrevet Februar 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2011 Ja da har vi vært litt i farta og fått tak i litt deler..... Vi har malet bilen hvit under og skjert bort alt av braketter og fester i motorrommet. Demontert donor bilen som vi tar deler fra.. så nå er det bare og få satt på understellet og levert den til bur bygging! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omre Service Skrevet Februar 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2011 Kw variant3 dempere kommer inn døra nå=) ut og montere!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Februar 24, 2011 Share Skrevet Februar 24, 2011 Rått! Hvilke motorplaner er ute å går her da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Februar 24, 2011 Share Skrevet Februar 24, 2011 Skal vel ha m5 v8 motoren fra e30'n oppi vel? Skal denne være hvit også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Februar 24, 2011 Share Skrevet Februar 24, 2011 Fatter ikke at ikke jeg har fått med meg denne tråden før. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omre Service Skrevet Februar 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2011 Fatter ikke at ikke jeg har fått med meg denne tråden før. hehe det blir mye show her fremover=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omre Service Skrevet Februar 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omre Service Skrevet Februar 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2011 Sånn her skal den se ut når den er fedig =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet Februar 25, 2011 Share Skrevet Februar 25, 2011 er det ikke ugunstig og ha så mye plast på en driftebil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakett Skrevet Februar 25, 2011 Share Skrevet Februar 25, 2011 tøft med e46, for det er fine biler og mye mer sjeldent syn enn e30 på gatebil etc. Men de hjulbuebredderne der, var ikke fine så ut som avskjærte oljefat som er sveisa på skjermene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet Februar 25, 2011 Share Skrevet Februar 25, 2011 penere med org e46 m3 ja mener jeg. men smaken er som baken=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Februar 25, 2011 Share Skrevet Februar 25, 2011 Eg er einig, vist bilen skal bli brukt til drifting burde man og kjøyre litt meir drift stuk etter mi meining... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Februar 25, 2011 Share Skrevet Februar 25, 2011 Hadde det ikke vært tøft og kjørt org. Fangere, og få et lavt og fint stuk, ser jo alle e46'er har m3 styling, tror det kunne blitt rått jeg, elle mtechpakka, tøft og prøvd noe sånt vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Februar 26, 2011 Share Skrevet Februar 26, 2011 Tror det her kan bli drit tøft jeg! La nå plasten sprute, who cares? Virker ikke som det er penga som stopper han Omre, så da er det jo bare og nyte showet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå