gnmfr Skrevet Februar 26, 2009 Share Skrevet Februar 26, 2009 hvorfor er skjermene dratt ut så, når du har di "pinglefelga" der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Februar 26, 2009 Share Skrevet Februar 26, 2009 Det er spacere som bygger fra 4x100 til 5x120 og de bygger 3 cm ut.. Så det er nok både litt derfor og fordi ingen har gjort det på den måten der før tror jeg.. Mere å velge mellom blant 5x120 felger vettu:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omre Service Skrevet Februar 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2009 hvorfor er skjermene dratt ut så, når du har di "pinglefelga" der for det er første er det for at de dumme baksjermene som er orginalt på en e30 er smalere enn forskjermene, det er ikke veldig tøft synes jeg.. for å få 5bolt uten å bytte til e30 m3 spindler så har jeg kjøpt og montert ombyggins spacere.. det er mye bedre å få litt større hjulhus bak så det går ann å bruke litt forskjellige dimensjoner på dekkene bak, siden de skal kjøres drifting med så er ikke alltid så viktig med hvordan det ser ut bak med dimmen på dekka.. de holder bare noen få runder alikevell... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnmfr Skrevet Februar 26, 2009 Share Skrevet Februar 26, 2009 skjønner skjønner hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet Februar 26, 2009 Share Skrevet Februar 26, 2009 Svarte felger hadde gjort susen på denne tralla. Genialt fin:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omre Service Skrevet Februar 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2009 det kommer noen nye hjul snart tenker jeg.. bare det at vi har ca 20 par med bakfelger ++ så det er litt unødvendig å bruke penger på det.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omre Service Skrevet Mars 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2009 mulig motor å gir kommer for salg, evnt. feridig montert i e30 hvis det er noen som ønsker seg det!! motoren er veldig bra, gått ca 185000 nye lager å pakninger våren 08 +++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Mars 30, 2009 Share Skrevet Mars 30, 2009 3,2l'rn som skal nedi nå da? Ikke faen om du skal montere denne motoren i en e30 før du er ferdig med min:P Haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omre Service Skrevet Mars 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2009 hehe.. nei tenkte på 5.0l v8 m5 motor... kunne vært gøy å prøvde det å i en e30...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Mars 30, 2009 Share Skrevet Mars 30, 2009 Den V8'rn skal du få lov til å putte i min bil, helt gratis! Gjør seg bedre der vet jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Mars 30, 2009 Share Skrevet Mars 30, 2009 hehe.. nei tenkte på 5.0l v8 m5 motor... kunne vært gøy å prøvde det å i en e30...... Kommet over en motor eller? Blei helt frelst etter e39'n nå da? Fiksa den forresten? Så den får nok bensin eller hva det var.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mai 15, 2009 Share Skrevet Mai 15, 2009 Ryktene går på at V8er`n står i. På "omre service" ligger de ikke på lat sia nei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet Mai 15, 2009 Share Skrevet Mai 15, 2009 Sinnsykt grom bil! Digger den, men jeg lurer på hvordan du gjorde det med bakskjermene dine?? Er det forresten noen updates her da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omre Service Skrevet Mai 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2009 Sinnsykt grom bil!Digger den, men jeg lurer på hvordan du gjorde det med bakskjermene dine?? Er det forresten noen updates her da? [/quot Har skjøtet inn biter i hjulhuset og nye hjulbuer til e30, snittet opp bakskjermen i alle kanter og dratt den ut =) MYE JOBB.. men det er røddi da =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omre Service Skrevet Mai 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2009 Ja det stemmer det, E39 V8 m5 motoren er nå oppi gitt.. det er litt jobb men det går fort fremover =) skal prøve å ha bilen klar til gatebil på rudskogen=) skal ta litt bilder i morgen når vi er i gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå