Omre Service Skrevet Mai 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2009 Den V8'rn skal du få lov til å putte i min bil, helt gratis!Gjør seg bedre der vet jeg hehe, nei skal få slite i den gamle e30en =) hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omre Service Skrevet Mai 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2009 nå går det unna med montering. -m5 e34 diff montert -sviktstål aksler -m3 E46 bak bremser med alu calippere -kmec justerbare bærearms foringer -nye grenrør -autronic sm4 og MSD Dis-4 box -sachs motorsport sinter clutch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mai 27, 2009 Share Skrevet Mai 27, 2009 Her går det unna! Ferdig til Gatebil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet Mai 27, 2009 Share Skrevet Mai 27, 2009 var du i kr.sand og kjørte første runde, i helga som var? Morro at det er noen som bruke bmw i drifting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Mai 27, 2009 Share Skrevet Mai 27, 2009 Spenstig motorvalg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet Mai 27, 2009 Share Skrevet Mai 27, 2009 Litt bilder da:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omre Service Skrevet Mai 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2009 ja går unna her jobber 5-10 timer på bilen hver dag så da må det jo nesten skje litt da=) venter på Vanos blocker kit fra usa nå.. det er vel egentlig i grove trekk det som gjenstår for å starte bilen.. å da skal den bremses, blir spennende å se hvordan effekten blir=) Hvis det er noen som har stående pedal boks til salgs så gjerne si ifra.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omre Service Skrevet Mai 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2009 sliter litt med kamera om dagen men skal se hva jeg kan få til i morgen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omre Service Skrevet Mai 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2009 var du i kr.sand og kjørte første runde, i helga som var?Morro at det er noen som bruke bmw i drifting nei var ikke det, stod på verkstedet å jobbet.. frederik aasbø, var innom med supraen på natt på vei nedover, måtte svise ferdig baksillinga og lufte litt bremser hos oss=) hehe.. Det er jo kos å kjøre drifting med en E30 da=) Konge bil å kjøre denna.. var i hvertfall.. blir spennende å prøve nå med mer effekt og lettere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mai 29, 2009 Share Skrevet Mai 29, 2009 Bare av ren nysgjerrighet: Hvorfor kan/vil du ikke ha VANOS? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omre Service Skrevet Juni 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2009 Bare av ren nysgjerrighet: Hvorfor kan/vil du ikke ha VANOS?[/quotegrunnen er fordi autronic og mange andre datasprut ikke klarer og styre vansoer.. hvertfall ikke to dobble på hver side... ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omre Service Skrevet August 3, 2009 Forfatter Share Skrevet August 3, 2009 Da er bilen i gang! veldig forsinket men, i dag var første oppstart.. det var ikke så fort gjort som vi først trodde. nå er det bare små pukk som gjenstår før vi kan bremse bilen å prøve kjøre den, det blei en helt vannvittig tøff lyd i den. skal prøve å få lastet opp noen filmer å sånn når den ruller ut av verkstedet!! gled dere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omre Service Skrevet August 3, 2009 Forfatter Share Skrevet August 3, 2009 bilde av motor rom før oppstart... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet August 3, 2009 Share Skrevet August 3, 2009 gromt prosjekt... men åssen har du gjort det med bremser... driver å putter oppi vriåtter i e30'n min jeg å... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet August 3, 2009 Share Skrevet August 3, 2009 ohh, dette vil jeg se MYE mere av.!! den kledde jo motor-rommet ganske så greit spør du meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå