E28 TURBO Skrevet Juni 11, 2010 Share Skrevet Juni 11, 2010 Ikke fått med denne jeg heller! Seriøst fett! Ikke all verdens dreimoment kanskje ,men trekker nok ser det ut til! Stå på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omre Service Skrevet Juni 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2010 Ikke fått med denne jeg heller! Seriøst fett! Ikke all verdens dreimoment kanskje ,men trekker nok ser det ut til! Stå på! det blir jo ikke set samme som turbo motor men det funker veldig bra=) er jo 600nm på topp det er jo litt:P skal bremse bilen igjen i morgen med E85 så får se hva de nye talla blir!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Juni 14, 2010 Share Skrevet Juni 14, 2010 Hva veier denne på forakselen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hesleskaug Skrevet Juni 14, 2010 Share Skrevet Juni 14, 2010 Denne her helt rå. Vi har faktisk en del video på denne bilen fra Powerdrift License day og gatebil! Legger ikke noe i mellom han karen her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omre Service Skrevet Juni 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2010 Hva veier denne på forakselen? aner ikke hva vekten er men den føles som en 318.. er ikke tung for å si det sånn.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omre Service Skrevet Juni 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2010 Denne her helt rå. Vi har faktisk en del video på denne bilen fra Powerdrift License day og gatebil! Legger ikke noe i mellom han karen her artig må få lagt det ut så jeg kan se da=) er jo bare å få ladet max når det er mulig vel=P har ikke bygd den bilen for å kjøre tur.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet Juni 14, 2010 Share Skrevet Juni 14, 2010 Hva veier denne på forakselen? aner ikke hva vekten er men den føles som en 318.. er ikke tung for å si det sånn.. 4.0 v8'ern min veier 35kg mer enn 6'ern som satt i.. så er ikke mye forskjell tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omre Service Skrevet Juni 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2010 http://vimeo.com/12622995 redigert film Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Juni 16, 2010 Share Skrevet Juni 16, 2010 Viser fingern å greier, heftig. Du som kjører for det meste? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Juni 17, 2010 Share Skrevet Juni 17, 2010 sleng ut noen bilder av "m3'n" å da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omre Service Skrevet Juni 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2010 Viser fingern å greier, heftig.Du som kjører for det meste? det er 50/50 meg og martin.. vi har jo bilen sammen så vi bytter på ett dekk sett hver. og forskjellig klasse når vi stiller i powerdrift å sånn.. ikke noe problem egentlig=) bare gøy!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omre Service Skrevet Juni 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2010 sleng ut noen bilder av "m3'n" å da kan legg ut bilder av den snart, den er til lakering.. ferdig om ikke så veldig lenge så da blir det ok litt bilder!! har full shine på den nå... =)) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Juni 18, 2010 Share Skrevet Juni 18, 2010 Blir det samme fargen på m3'n eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Juni 18, 2010 Share Skrevet Juni 18, 2010 Hahaha, Endre! Tøffingen med fingern;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omre Service Skrevet Juni 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2010 Blir det samme fargen på m3'n eller? veit ikke helt.. blir nok det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå