Gå til innhold

BMW treff hoss GS Bildeler avd. Oslo 22.01

JE Motorsport
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Sikkert bare jeg som er umulig.. Men synes det var litt slapt med biler. Folk holdt seg for seg sjøl og jeg betalte 35kr for spyleveske. Bortkastet tur til Oslo for min del iallefall.. :D

Følte det litt sånn jeg og, men hadde jeg vært i bedre form hadde det sikkert blitt bedre for min del.

Men var det helt fullt av feite biler der?For når jeg kom sånn kvart på 8-ish var det noen der,men hadde håpet på fullt hus jeg da men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe bra ikke bare jeg som følte d. Men ikke kritikk til de som hadde disket opp dette! De har gjort en kjempe greie. Mer slapt oppmøte... Men samme her, er sjuk som fan så ikke i toppform. Men pleier da greie å prate med folk. Stå på gs, blir sikkert konge til våren med noe sånt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe litt samme her. Men ikke kritikk til de som hadde disket opp dette! De har gjort en kjempe greie. Mer slapt oppmøte... Men samme her, er sjuk som fan så ikke i toppform. Men pleier da greie å prate med folk. Stå på gs, blir sikkert konge til våren med noe sånt!!

Støtter denne fullt ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom sikkert etter deg. Kom ca 20.10 Hadde nok sagt hei til deg og... Møtte sjøbuse her for litt siden med ny turbo... Han hadde både søt jente og bikkje i bilen.. Trodde ikke det kom bikkje inn i 7ern:-)

Sjøbuse og jeg kjørte 20.05 vi, så vi unngikk hverandre akkuratt :?

Han nevnte det her om dagen, damen i passasjersetet var bethina, og "bikkja" var timmy.. hehe

Angående hund i bil så er timmy bare i buret når han befinner seg i bilen. Vil vel neste påstå at han er litt i gråsona for hva som defineres som hund au :wink:

Hvordan ble det med ny turbo da? større?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var innom på tidenes snarvisitt 20:55- 21:00 på vei hjem fra kveldskole i ski, og da var det fortsatt litt folk der. scanna rask stedet for kjentfolk, noe det da ikke var, og satte kursen hjemover til ferdig middag :D men så ut som dere hadde kost dere skikkelig med pizza og greier! bra tiltak bmwccn/gs!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra tilltak. La igjenn litt penger i kassa til GS også :P

Hyggelig å møte så mange bimmersfolk.

Litt av en katapult start du hadde da du kjørte fra GS :wink:

Hva er ett treff uten litt hjulspinn?

Var det CS sin clubsport som sto parkert utenfor? Den og Alex88 sin M3 var skikkelig sikle objekter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...