tmice Skrevet Januar 22, 2009 Share Skrevet Januar 22, 2009 Flott bil, for det om jeg likte din fars bedre.... Lekre vogner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///stian Skrevet Januar 23, 2009 Share Skrevet Januar 23, 2009 Bortskjemte jævel:P Hehe X2 Har jobba å slitt for kver krona eg har brukt på bil, men men gått någen så har d. Intr. i å bytte familie? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
baekken Skrevet Januar 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2009 Bortskjemte jævel:P Hehe har nok ikke fått den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
baekken Skrevet Januar 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2009 Bortskjemte jævel:P Hehe X2 Har jobba å slitt for kver krona eg har brukt på bil, men men gått någen så har d. Intr. i å bytte familie? noen som har sagt jeg har fått den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
baekken Skrevet Januar 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2009 lekker bil/bilpark dere har! mammaen din som kjører merche eller? Hartge x5? muttern kjører bmw e90 satt på litt hartge på den x5'en ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x25Touring Skrevet Januar 25, 2009 Share Skrevet Januar 25, 2009 Drømmebil:) Sinnsykt fint med hvit E60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Januar 25, 2009 Share Skrevet Januar 25, 2009 Bortskjemte jævel:P Hehe X2 Har jobba å slitt for kver krona eg har brukt på bil, men men gått någen så har d. Intr. i å bytte familie? noen som har sagt jeg har fått den? hehe...pengene må jo komme fra et sted, og tviler på det er ekstrajobb på Rimi.. Men det er vel ikke så viktig, Gratulerer med en utrolig fet bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
baekken Skrevet Januar 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2009 takker har faktisk hatt bilen i et halvt år allerede Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsby Skrevet Januar 26, 2009 Share Skrevet Januar 26, 2009 utrolig lekker bil og farge på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
George Constanza Skrevet Januar 26, 2009 Share Skrevet Januar 26, 2009 Bortskjemte jævel:P Hehe har nok ikke fått den er det lov å spørre hva foreldrene dine jobber med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
baekken Skrevet Januar 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2009 Bortskjemte jævel:P Hehe har nok ikke fått den er det lov å spørre hva foreldrene dine jobber med muttern er assistent på en skole og fattern er biloppretter:P er ikke værre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
modus Skrevet Januar 27, 2009 Share Skrevet Januar 27, 2009 Får vel billig lakering da:)...Skulle jeg kjøpt meg helt ny e61 skull jeg valgt hvit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
baekken Skrevet Januar 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2009 Får vel billig lakering da:)...Skulle jeg kjøpt meg helt ny e61 skull jeg valgt hvit. hvitt er fint:) men jeg er litt svak for svart også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå