oddis Skrevet Januar 23, 2009 Share Skrevet Januar 23, 2009 Er så sant som det kan sies ehrnst. Ting baller på seg sykt sykt fort. Er som å få kraftig innfeksjon som bare sprer seg og sprer seg. Bare dumt mange førstegangsbyggere ikke realiserer dette før de er blakke og høyst trolig må selge prosjektet da det er 70% ferdig. Har sett nok av de opp igjennom... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Januar 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2009 Er så sant som det kan sies ehrnst. Ting baller på seg sykt sykt fort. Er som å få kraftig innfeksjon som bare sprer seg og sprer seg. Bare dumt mange førstegangsbyggere ikke realiserer dette før de er blakke og høyst trolig må selge prosjektet da det er 70% ferdig. Har sett nok av de opp igjennom... Awh =/ da blir ikke det meg, da venter jeg til jeg er 30, har penger og kan mer^^ Bilen skal bli ferdig i mine hender uansett, er ikke det men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Januar 23, 2009 Share Skrevet Januar 23, 2009 på en annen side. så kan du gjøre det billig og. kjøp brukt og gå for kina kitet med 535lmm og dyser, men uansett er du oppe i en 15k før bilen din har starta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr E30 Skrevet Januar 23, 2009 Share Skrevet Januar 23, 2009 sjekk på blocket.se der er det nok noen ting du kan kjøpe fra vårt naboland. http://www.blocket.se/vi/19632970.htm?ca=7_s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Januar 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2009 Var jo ikke akkurat billig når man får et nytt kit i norge for....tjaaaa 25k? =p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr E30 Skrevet Januar 23, 2009 Share Skrevet Januar 23, 2009 les på alle delene du får da!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Januar 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2009 Ah^^ teite meg... Hehe, hmmm, vurderer å selge nybilen til folka nå =P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr E30 Skrevet Januar 23, 2009 Share Skrevet Januar 23, 2009 står at det kosta 45k i sweden å der er vel også ting litt billigere+at pris er sek. kan jo si at du sikkert får det for 25k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå