Gå til innhold

Chris har fått seg vader i coupen :D

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det tar jeg ikke som noe problem.. :D

Er mer bekymret for å få slengt i tryne hvor stygge uoriginale seter er i en bmw.. Er jo nesten bedre å ha vanlig stoff, enn å sette inn Recaro-stoler e.l....

Selv så jeg litt på RS4 stoler, men droppet det, hadde nok heller tatt M3 E46 da i såfall, men syns det må være likt design foran og bak..

Men tror muligens jeg rett og slett kommer til å rive ut setene bak i år, kjøpe sæler som jeg strekker over, også noen fine skikkelige stoler.. Hva anbefaler du hagenisse? Tenker stoler som er gode å sitte i de fire timene til våler, samt at jeg skal kunne gå når jeg kommer ut.. Også må de jo selvfølgelig være gode å kjøre bane i også...

Sorry OT:roll: Kom på det nå... Svar meg på PM hagenisse:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D

Tviler jeg ikke på engang... Vi får se om pengene strekker til.. Sikler jo fælt på vader da..

Når det nærmer seg mai tror jeg at jeg får skrape sammen litt penger og skaffe med Sportsskinn eller Vader.. Sportsskinn kan jo være en løsning det, så kan 2 stk sorte fremstoler i Vader Skinn eller alacantra bare anskaffes når jeg kommer over det.. Tror det er en plan..

Forøvrig ble jo stolene nok engang tilsidesatt til fordel for UUC vinge og nytt objektiv til kameraet.. Så per i dag driter jeg ikke akkurat penger ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble pent dette Chris med nye vader. Vurterte kjøpe hele donorbilen de kom fra ei stund men de peenga veit du he he. Som jeg tidligere har nevnt syntes jeg bilen din har et stoor plass hos meg av hva jeg syntes er pent :-). Stå på Chris. Husk autoslalom gardermoen 31 jan da ;-).

takk Glenno! ja, detta med penger vet jeg veldig godt! hehe

autoslalomen ja, den hadde jeg egentlig glemt :oops: se om jeg får med meg magnus og tatt turen oppover! :wink: er det bare BMW treff?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...