Stjernstedt Skrevet Januar 21, 2009 Share Skrevet Januar 21, 2009 Hei Er Kumho KU31 eller Falken FK452 bra dekk? Noen erfaringer? Morten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nimitz Skrevet Januar 21, 2009 Share Skrevet Januar 21, 2009 Nå kjenner ikke jeg til falken, men Kumho 31 har jeg selv på bilen. Skal skifte de ut til våren pga at de er utslitt. For og si det sånn. Jeg kjøper ikke et nytt sett med Kumho. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gregus Skrevet Januar 21, 2009 Share Skrevet Januar 21, 2009 Kuhmo er det verste jeg har hatt på en bil. For såvidt en stund siden, men de var ekstremt dårlige, så det monteres aldri på en av mine biler igjen..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nimitz Skrevet Januar 21, 2009 Share Skrevet Januar 21, 2009 HeiEr Kumho KU31 eller Falken FK452 bra dekk? Noen erfaringer? Morten Nå spørs det hva du er ute etter. Et billig dekk som gir mange km men som ikke har de beste egenskapene. Eller vil du ha et stille og komfortabelt dekk med gode våt og tørrværs egenskaper? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo Touring Skrevet Januar 21, 2009 Share Skrevet Januar 21, 2009 Jobber daglig med dekk og jeg vil si: ut av de to hadde jeg gått for falken 452 det er et meget prisverdig dekk. syns jeg iveretfall Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå