316 Skrevet Januar 21, 2009 Forfatter Skrevet Januar 21, 2009 316 du har? blir ikke mye sekserlyd av det men. står vel BMW 320i E36 i profilen hans Står det dèt? Har nok ingen E36 jeg nei! Er nok ment for en E30 dette ja...
Sjøbuse Skrevet Januar 21, 2009 Skrevet Januar 21, 2009 jeg hadde hjemmelaga bakpotte på min 320i laga selv på jobben fra midtpotte og bakover i syrefast rør. meget tøff lyd. har et par filmer med lyden i min. men vet ikke hvordan jeg får de fra mobilen og ut til folk her hehe fikk mye kommentarer på lyden i bilen min. sinnsykt rå lyd synes jeg.
Olav Otterlei Skrevet Januar 21, 2009 Skrevet Januar 21, 2009 Supersprint fra blokk til ende det:) Garantert sinnsyk lyd:) men dyrt....
OLEZZ Skrevet Januar 21, 2009 Skrevet Januar 21, 2009 316 du har? blir ikke mye sekserlyd av det men. står vel BMW 320i E36 i profilen hans Står ikke noe om det nei.
316 Skrevet Februar 6, 2009 Forfatter Skrevet Februar 6, 2009 Hvordan vil lyden bli med "bare" supersprint/scorpion bakpotte? Har prøvd å finne noe på youtube, men er ikke så lett å høre. Skal også ha et ordentlig luftlifter. Hvordan er supersprint <---> scorpion? Synes designet på disse to er bra. leste noe om en supersprintpotte som falt fra hverandre i en tråd her i sta..
Mr E30 Skrevet Februar 6, 2009 Skrevet Februar 6, 2009 åpent filter 2,5" eller 3" fra midteb å ut å ei litta lyddemper på tuppen hadde detta på min gamle bil fikk skryt av lyden....serligt når jeg passerte folk i tunneler OL
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå