///christian Skrevet Januar 21, 2009 Share Skrevet Januar 21, 2009 Heisann. Lurer på om det er noen som har et bilde, eller vil ta seg friheten til å leite opp et bilde der man ser en orginal e30 (ikke m3) med m3 hekk? Takker på forhånd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 21, 2009 Share Skrevet Januar 21, 2009 Sånn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///christian Skrevet Januar 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2009 Så og si sånn ja! Hvordan tror du en helt orginal e30 ville sett ut med me bakfanger da? Ville det hvert et must med bagasje'n og taket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///christian Skrevet Januar 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2009 Ingen som har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Januar 21, 2009 Share Skrevet Januar 21, 2009 Det er ikke bare bare å montere en M3 bakfanger på original E30. M3 fangeren er bredere enn vanlig og der den går ut til hjulbuen er breiere pga breddingen. En bekjent kappet fangeren på begge sider og sveiset den sammen igjen for å få rett vinkel og passform. Og ja, det vil se bra ut uten M3 bakluke og C-stolpe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///christian Skrevet Januar 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2009 Det er ikke bare bare å montere en M3 bakfanger på original E30. M3 fangeren er bredere enn vanlig og der den går ut til hjulbuen er breiere pga breddingen. En bekjent kappet fangeren på begge sider og sveiset den sammen igjen for å få rett vinkel og passform. Og ja, det vil se bra ut uten M3 bakluke og C-stolpe! Jaja, vet at den er breier pga breddingen. Men har en m3 bakfanger liggende, så vurderer og sette den på istedet for å selge. Man ser jo fort at det må noe modifiseringer til. Hvilken styling burde jeg gått for fram og på sidene da? Har du forresten bilder ifra bilen til han ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Januar 22, 2009 Share Skrevet Januar 22, 2009 kjøper den fangern jeg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///christian Skrevet Januar 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2009 kjøper den fangern jeg:) Tja, kanskje det. Hvis jeg ikke får noe bra bilde av en orginal e30 med m3 hekk så selges den ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///christian Skrevet Januar 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2009 Noen som har flere bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Januar 22, 2009 Share Skrevet Januar 22, 2009 Har desverre ikke bilder. Men den er temmelig rå. Alpinahvit med 3.8l M5 motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Januar 22, 2009 Share Skrevet Januar 22, 2009 Er det ikke et firma som selger M3 styling tilpasset "vanlig" E30 a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///christian Skrevet Januar 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2009 Er det ikke et firma som selger M3 styling tilpasset "vanlig" E30 a? Godt mulig det, men blir ikke bestilling ifra det firmaet vertfall iogmed jeg har fått den fangeren for noen deler på delebilen. Men et spørsmål til dere, hvilken styling 'må' jeg ha videre rundt for at den skal se bra ut. Utenom c-stolpen og bagasjeluka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet Januar 23, 2009 Share Skrevet Januar 23, 2009 Ville solgt M3-fangeren og heller investert i M-tech 2 fanger, evt koplett. M3 er M3, og vanlig e30 er vanlig e30, intet imellom er min mening. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///christian Skrevet Januar 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2009 Ville solgt M3-fangeren og heller investert i M-tech 2 fanger, evt koplett. M3 er M3, og vanlig e30 er vanlig e30, intet imellom er min mening. Hva tror du jeg kan få for fangeren da? Er i glassfiber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Januar 23, 2009 Share Skrevet Januar 23, 2009 Eiker Motorshop solgte tidligere M3 front og bakfanger for montering på original E30. Du kan jo prøve maile dem for å høre om de har bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå