gaasen Skrevet Januar 21, 2009 Skrevet Januar 21, 2009 Heisann! Jeg er ute etter ett høyoppløslig bilde som jeg kan bruke som bakgrunn på spillern min i bilen. Vil helst ha ett pent bilde av m-logoen. Er åpen for forslag!
flonoen Skrevet Januar 21, 2009 Skrevet Januar 21, 2009 Sikkert ikke heeeelt hva du tenkte deg, men: http://www.roadfly.com/new-cars/wp-content/uploads/gallery/2008-bmw-m3-sedan/m3-logo.jpg Et lite tips om du vil ha bakgrunn av noe spesielt, en bil f.eks: Stikk inn på google, søk etter bil, (i dette tilfelle søkte jeg "bmw m logo"), trykk søk og velg bildesøk øverst. Ved siden av de to knappene som da dukker opp øverst, "søk etter bilder" og "søk på nettet", står det "avansert bildesøk". Trykk på denne linken, og da kommer du inn på noen innstillinger for søket. Ca midt på står det "størrelse", og der velger du "ekstra store" i den rullegardinmenyen. Du vil nå kun få bilder større enn 1024x768 eller noe sånt, iallefall veldig mange bilder som kan passe som skrivebordsbakgrunn! Edit: Fikk i forbifarten ikke helt med meg at det var til spiller i bil du trengte dette, da er det kanskje ikke så nødvendig med den høgeste oppløsning, var mer til bakgrunnsbilder på pc jeg tenkte.
gaasen Skrevet Januar 21, 2009 Forfatter Skrevet Januar 21, 2009 I og med att det bare er m-sport, kan jeg nesten ikke ha med 3-tallet. Ser det for med forfra med enkel bakgrunn
gaasen Skrevet Januar 21, 2009 Forfatter Skrevet Januar 21, 2009 Litt usikker på hvor bra oppløsning skjermen vil ha..
gaasen Skrevet Januar 21, 2009 Forfatter Skrevet Januar 21, 2009 Fant en nå som jeg fiksa opp med skygge og ny bakgrunn for å få den bedre. Men ikke helt fornøyd med utgangspunktet. Fint om noen legger ut flere forslag.. Hær er blider av tvskjermen med bakgrunnen..
gaasen Skrevet Januar 21, 2009 Forfatter Skrevet Januar 21, 2009 Takker, men vil helst ha mer 3d slik som den jeg har brukt.. Eneste som irriterer meg er gjennskinnet i logoen..
Marius2002 Skrevet Januar 21, 2009 Skrevet Januar 21, 2009 Prøvde å lage ett selv i PS. Ganske simpelt da, men men..
Spinx Skrevet Januar 21, 2009 Skrevet Januar 21, 2009 Denne er jo fin da men kanskje litt liten også står det ///M3
gaasen Skrevet Januar 22, 2009 Forfatter Skrevet Januar 22, 2009 Prøvde å lage ett selv i PS. Ganske simpelt da, men men.. Ble ikke så dum denne, men syns ikke den er noe spesielt 3d.
gaasen Skrevet Januar 22, 2009 Forfatter Skrevet Januar 22, 2009 Denne er jo fin da men kanskje litt liten også står det ///M3 Tror bilde har litt for dårlig kvalitet, pluss att jeg vil ikke skryte på meg noe, så jeg vil kun ha m-logoen..
Marius2002 Skrevet Januar 22, 2009 Skrevet Januar 22, 2009 og et jeg lagde fort, ikke ///M da men men
gaasen Skrevet Januar 22, 2009 Forfatter Skrevet Januar 22, 2009 og et jeg lagde fort, ikke ///M da men men Litt uheldig plassering av m-logoen pga hele høresiden står menyen.. Lurer også på om jeg må ha mørkere bakgrunn for att det ikke skal bli ubehagelig lyst i mørket. Fine bakgrunner, men jeg skal enten ha bmw- eller m-logoen..
Spinx Skrevet Januar 22, 2009 Skrevet Januar 22, 2009 Bildekvalitet blir jo mye bedre da når bilde blir litt mindre på skjermen din. Også tar kanskje 2min og fjerne det 3 tallet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå