kawaman Skrevet Februar 14, 2009 Forfatter Skrevet Februar 14, 2009 Noen bilder fra gårsdagen økt Måtte endre på stolfestene i golvet. Og her ferdig med 1 stol
E30_Dale Skrevet Februar 14, 2009 Skrevet Februar 14, 2009 Kjmepeflott utgangspunkt for bygging denne her! Genialt med firer turbo . M42 eller M10 er fine motorer og fulle opp med luft:-)
Ajern Skrevet Februar 14, 2009 Skrevet Februar 14, 2009 tøft prosjekt du har gående har selv en 318i, men med M10 motor
kawaman Skrevet Februar 18, 2009 Forfatter Skrevet Februar 18, 2009 Har fått koblet opp startpanelet. Koblet slik at jeg må bruke nøkkelen og vri til hakk 1 i tenningslås for og aktivere bryter og startknapp. Også fått senket rattet til litt mer normal stilling
kawaman Skrevet Februar 20, 2009 Forfatter Skrevet Februar 20, 2009 Har fått på plass begge stolene og 4-punkt belter Litt tilpassing først Fått på plass et belte Øyekroker festet til stolramma Og det endelige resultat
kawaman Skrevet Februar 24, 2009 Forfatter Skrevet Februar 24, 2009 Neste som skal skje er og tette sidene bak og hattylle + rygg med aluminium. Må nok modifisere hattylla litt for at plata skal ligge mest mulig rett
kawaman Skrevet Februar 24, 2009 Forfatter Skrevet Februar 24, 2009 For og få en finere finish inni bilen enn det fæle stålet baki der
S.Arnesen Skrevet Februar 24, 2009 Skrevet Februar 24, 2009 For og få en finere finish inni bilen enn det fæle stålet baki der Er det ikke bedre å ha hattehylla der da? man fjerner jo interiøret for å lette på vekta, men når man tar bort filt for å bytte det ut med alu så går man vel litt feil vei? hehe
kawaman Skrevet Februar 24, 2009 Forfatter Skrevet Februar 24, 2009 Kommer også bur,kan da ikke si jeg letter bilen særlig da heller. Blir jo tyngre en orginalt. Så kommer det fuelcell i kofferten og da føler jeg meg litt tryggere når det er tett fra kofferten
kawaman Skrevet Mars 14, 2009 Forfatter Skrevet Mars 14, 2009 Har ikke fått gjort stort i det siste,men skal begynne med understellet i morgen. Det er komplett understell fra 325 med ventilerte skiver foran og skiver bak. Skal trykke ut alle foringene og sandblåse,og få malt det svart. Inn med powerflex foringer,nye bremseskjold,skiver og lager
kawaman Skrevet Mars 14, 2009 Forfatter Skrevet Mars 14, 2009 Og måtte prøve herjehjula mine på Freske vinterhjul Og herjehjul
Glenno Skrevet Mars 14, 2009 Skrevet Mars 14, 2009 Ja ser du gjør klar for bane sesongen . Du kommer utover sommern på G.Raceway også vel? Tror kansje bmwccn øst avd får leid banen den 24 april til kjøretrening, så da har du det i bakhue .
kawaman Skrevet April 9, 2009 Forfatter Skrevet April 9, 2009 Da blei bilen solgt til en hyggelig kar i Haugesund
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå