2fast4u Skrevet Januar 21, 2009 Skrevet Januar 21, 2009 sentrallåsbryteren i midtkonsollen E39 virker ikke.. hva kan det være? fjærnbetjeningen på nøkkelen virker..så sentrallåset virker normalt,men bryteren i midtkonsollen er død.. virket tidligere..skiftet lysmodul. og etter det virker den ikke..rart
Otis Skrevet Januar 22, 2009 Skrevet Januar 22, 2009 Jeg hadde samme problemet på min bil, men da var datoen i navi skjermen også borte, og høyre framvindu virker ikke på auto åpne og lukking. Det var da en sikring.
2fast4u Skrevet Januar 22, 2009 Forfatter Skrevet Januar 22, 2009 Jeg hadde samme problemet på min bil, men da var datoen i navi skjermen også borte, og høyre framvindu virker ikke på auto åpne og lukking.Det var da en sikring. hvilken sikring va det? vinduene mine virker shø
2fast4u Skrevet Januar 22, 2009 Forfatter Skrevet Januar 22, 2009 ingen av sikringene er gått med meg nei.. rart dette
Otis Skrevet Januar 22, 2009 Skrevet Januar 22, 2009 Jeg husker ikke det. Men mitt vindu framme på høyre siden ville ikke virke på auto opp-ned. Og datoen på navi skjermen var nullstilt hver gang jeg slo av og på tenningen.
2fast4u Skrevet Januar 22, 2009 Forfatter Skrevet Januar 22, 2009 Jeg husker ikke det.Men mitt vindu framme på høyre siden ville ikke virke på auto opp-ned. Og datoen på navi skjermen var nullstilt hver gang jeg slo av og på tenningen. rart dette ja..
2fast4u Skrevet Januar 23, 2009 Forfatter Skrevet Januar 23, 2009 PROBLEM LØST!! Dørlåsbryteren til kupelyset var defekt på ene framdøra.. skiftet til ny. og dermed fungerte sentrallåsbryteren etterpå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå