LHrightye39 Skrevet Januar 21, 2009 Skrevet Januar 21, 2009 Hei! Jeg har ettermontert orginale Hella faceliftlykter med linse osv, og har kjøpt et 35w H7 til nærlys og et 50w H7 sett til langlys. Begge disse er fra Edgeperformance.no Når lysene fungere bra, er lyset ekstremt bra! Men har problem med at nærlysa blei dårlige den første veka jeg hadde de, ene pære gikk, og den andre ble lilla. Fikk tilsendt to nye pærer og de begynner også å bli lilla, hvertfall den ene Langlysa er ofte slik at den ene tenner, og blir stående å blinke med 2sek mellomrom ca, mens den andre da ikke tenner i det hele tatt! Er så missfornøyd med disse setta at jeg bare har lyst til å returnere disse, og kjøpe fra en annen leverandør! Noen som har tips til hva som kan være galt?
Litjhaug Skrevet Januar 21, 2009 Skrevet Januar 21, 2009 jeg kjøpte hos dekkportalen.no... jeg har 50w 6000k i alle lys. har aldri hatt noe trøbel med mine...
LHrightye39 Skrevet Januar 21, 2009 Forfatter Skrevet Januar 21, 2009 Har også problem med at de tenner ekstremt seint, går kanskje 5-10sekund før de har full styrke Ekstremt irriterendes når du tar forbikjøringer! Og av og til når jeg skifter til langlys, så stiller lyktemotorene seg inn på nytt, altså de går ned og opp igjen! Hva er det som skjer?
krutte-39 Skrevet Januar 21, 2009 Skrevet Januar 21, 2009 Eg berre låna denne tråden eit par sekund om det går bra.. litt OT; Når dåke monterte xenon på langlysa på faceliftlyktene, måtte dåke modifisere noke då? eller kjøpte dåke noke slags overgang?
LHrightye39 Skrevet Januar 21, 2009 Forfatter Skrevet Januar 21, 2009 Eg berre låna denne tråden eit par sekund om det går bra.. litt OT;Når dåke monterte xenon på langlysa på faceliftlyktene, måtte dåke modifisere noke då? eller kjøpte dåke noke slags overgang? Må jo ha adapter for å få pæra til å sitte fast liksom, men hvis du vil, kan du jo modifisere den orginale pæreholdaren! Da blir den ubrukelig hvis du ska gå tilbake til halogen... Noke meir du lure på, ta kontakt på PM
Robin L Skrevet Januar 21, 2009 Skrevet Januar 21, 2009 helt normalt at det tar noen sekunder å tenne pæra den første gangen, den må varme seg opp. men når man slår av lyset i noen sek. f.eks ved møtende, bil skal pæra lyse med full styrke med en gang igjen etterpå. at pærene er lilla er litt merkelig. tyder på dårlig kvalitet egentlig
Raymond Skrevet Januar 22, 2009 Skrevet Januar 22, 2009 Jeg syns det høres ut som en ustabil strøm leveranse som gjør at pærene går.. var borti dette på en lastebil vi monterte på... da 24v kit men, dog.. tipper dette ville vært bedre om man dro strømleveransen fram til balasten rett fra batteriet.. men, skal ikke banne på det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå