Roxor Skrevet Januar 21, 2009 Skrevet Januar 21, 2009 Noen som vet om noen ting de går ann å gjøre med e 34`n for at den skal gå bedre?
S.Arnesen Skrevet Januar 21, 2009 Skrevet Januar 21, 2009 Du kan bytte kammer, chip, grennrør og komplett eksos. Da får du kanskje kalt tilbake noen av de 129 som var orginalt i 1988, pluss kanskje 10-15 kamerater av dem igjen. Eneste trimmingen som gir litt mening på en slik motor er turbo, men den blir langt ifra noen racer med det heller dessverre...
Fekzen Skrevet Januar 22, 2009 Skrevet Januar 22, 2009 Jo precis som S.Arnesen säger, går ju att byta tex kammar, avgassystem mm och ett anpassat chip, men det ger inte så jätte mycket. Men visst kan det bli lite roligare! Annars är det ju turbokonvertering som gäller om man ska få riktigt fart på bilen Går bra att skicka PM till mig vad gäller chipfrågor. Jag håller på mycket med det i sverige, så kan ordna bra priser på trimchip om det skulle vara av intresse. Mvh Adde Fekzen
Roxor Skrevet Februar 5, 2009 Forfatter Skrevet Februar 5, 2009 Lønner de seg å montere en turbo på en bil som har gått 200.000 da?
525i1991 Skrevet Februar 5, 2009 Skrevet Februar 5, 2009 lønner seg? skal du til med turbo ville jeg ha fiksa ny innmat så da blir den vel god som ny, heller skaff deg en turbopreppa m20b25, gjerne med dieseveiv å sånn, koster vel ikke så mye mer enn å bytte innmat i 2 literen. veit ikke hvor mye du vil peise på men over 0.3-0.5 bar er vel ikke annbefalt med orginal innmat.
Roxor Skrevet Februar 5, 2009 Forfatter Skrevet Februar 5, 2009 Okei vet du sånn ca hva en sånn motor koster?
525i1991 Skrevet Februar 5, 2009 Skrevet Februar 5, 2009 er ikke sikker, men ligger diverse på salgs sidene da. Turbokit, rimelig billig: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=101188 Org b25 motor: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=103906 Verstingblokk med dieselveiv og b20 råder: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=104620 med turbo på sistnevnte vil du kunne få ett resultat likt: bare at du har e34 da. godkjenning kan du jo bare glemme med en gang om du vil ha mer en org e34 motor;) (m20/m50/m30/m60)
525i1991 Skrevet Februar 5, 2009 Skrevet Februar 5, 2009 mye arbeid da, men det må du regne med. høykomp blokka jeg linka mangler også mye deler, du har det meste på b20 din, men topp ville jeg henta fra b25 (885 topp)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå