Clerion Skrevet Januar 22, 2009 Share Skrevet Januar 22, 2009 Ønsker å leie garasjeplass eller versktedplass med plass til å skru. Gjerne for 2 prosjekter under samme tak. Må være varme der, eller mulighet for varme. Pm om du vet om noe, eller har noe å leie ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 22, 2009 Share Skrevet Januar 22, 2009 Enkelte deler av Solør er også aktuelt, vel... Går bra for meg i hvertfall. En halvtime/tre kvarter å kjøre fra Elverum-Rena er uproblematisk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Januar 22, 2009 Share Skrevet Januar 22, 2009 316: Nedlagte Automester Mekonomen verkstedet på Braskereidfoss leier dem ut. Over veien for Shell. En kompis av meg leier halve verkstedet der. Tror den andre halvdelen også er til utleie. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoeNasty Skrevet Januar 22, 2009 Share Skrevet Januar 22, 2009 Er jo ikke mange som bruker hobbyverkstedet oppe på Rena leir da.Har du hørt med de?Var en hel del sivile som holdt på der mens jeg var stasjonert der iallefall.Men tror en del av de fant seg ett annet sted så derfor ikke mange som bruker det verkstedet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Januar 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2009 Er jo ikke mange som bruker hobbyverkstedet oppe på Rena leir da.Har du hørt med de?Var en hel del sivile som holdt på der mens jeg var stasjonert der iallefall.Men tror en del av de fant seg ett annet sted så derfor ikke mange som bruker det verkstedet. Prøvde å ringe ditt opp før i dag men var ikke en kjeft der virka det som. Prøve igjen i morra. Kan undersøke det med automester. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 22, 2009 Share Skrevet Januar 22, 2009 316: Nedlagte Automester Mekonomen verkstedet på Braskereidfoss leier dem ut. Over veien for Shell. En kompis av meg leier halve verkstedet der. Tror den andre halvdelen også er til utleie. Nedlagt? Trodde det var noen andre som hadde tatt over etter Steinar jeg. Hmmm, ja. Går ann å høre der. Takk for tipset! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Januar 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2009 Hør der du så ringer jeg leier`n =p Her skar det bli maskin! Akkurat kommet fra verkstedet btw XD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 22, 2009 Share Skrevet Januar 22, 2009 Åssen gikk det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Januar 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2009 Gikk fint, under var den MØKK BRA... Faktisk Hehe, eneste er en crack i bunnpanna, men det er forsåvidt billig i forhold til mye annet på en motor som kunne lekki olje. Tror ikke jeg trenger å gjøre noe med gulvet på den for så dritbra ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå