Gå til innhold

Garasje / verksted ønskes leid i Åmot / Elverum

Clerion
 Share

Anbefalte innlegg

316: Nedlagte Automester Mekonomen verkstedet på Braskereidfoss leier dem ut. Over veien for Shell. En kompis av meg leier halve verkstedet der. Tror den andre halvdelen også er til utleie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo ikke mange som bruker hobbyverkstedet oppe på Rena leir da.Har du hørt med de?Var en hel del sivile som holdt på der mens jeg var stasjonert der iallefall.Men tror en del av de fant seg ett annet sted så derfor ikke mange som bruker det verkstedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo ikke mange som bruker hobbyverkstedet oppe på Rena leir da.Har du hørt med de?Var en hel del sivile som holdt på der mens jeg var stasjonert der iallefall.Men tror en del av de fant seg ett annet sted så derfor ikke mange som bruker det verkstedet.

Prøvde å ringe ditt opp før i dag men var ikke en kjeft der virka det som. Prøve igjen i morra.

Kan undersøke det med automester.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

316: Nedlagte Automester Mekonomen verkstedet på Braskereidfoss leier dem ut. Over veien for Shell. En kompis av meg leier halve verkstedet der. Tror den andre halvdelen også er til utleie.

Nedlagt? Trodde det var noen andre som hadde tatt over etter Steinar jeg. Hmmm, ja. Går ann å høre der. :wink: Takk for tipset!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk fint, under var den MØKK BRA... Faktisk

Hehe, eneste er en crack i bunnpanna, men det er forsåvidt billig i forhold til mye annet på en motor som kunne lekki olje. Tror ikke jeg trenger å gjøre noe med gulvet på den for så dritbra ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...