Gå til innhold

hjelp! nødmodus automat

Silver87
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

bør vel sjekke oljenivå da, men har stått uten batteri i flere timer og ingeenting sjer...

Eneste som hjelper da, er å slette feilkoden ved hjelp av data.

Men kommer den lamp opp med en gang du starter eller kan du kjøre også plutselig kommer den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ville foreslått diagnose før du gjør noe mer, utrolig hvor mye du faktisk finner ut med det :wink: de sier jo også at automat kassene skal ha evighets olje og så lenge din har blitt byttet får 3 år siden ville jeg tatt diagnose først :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ville foreslått diagnose før du gjør noe mer, utrolig hvor mye du faktisk finner ut med det :wink: de sier jo også at automat kassene skal ha evighets olje og så lenge din har blitt byttet får 3 år siden ville jeg tatt diagnose først :wink:

Sant det, men byttet olje på min etter3 år, og den var svart for å si det sånn :P

De på verkstedet sa det var på høy tid å skifte den etter ca 3 år, eller 50000 km.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan gammel olje som har blitt utsatt for høy temp forursake dette?

har 2 liter liggende, bare å helle nedpå og blande med gammel? driter egentli å skifte alt viss ikke jeg må, bare kassa funker

Vel, ville ikke håpet på at ting fikset seg da.

Eneste som kan være er at det er lite olje på kassa og da kan det jo være greit å fylle på. Men egentlig så sløser du jo bare bort ny olje, for den blander seg med den gamle og blir like møkkete. Dessusten er det jo et filter i kassa som også byttes ved oljeskift

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...