Silver87 Skrevet Januar 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2009 bør vel sjekke oljenivå da, men har stått uten batteri i flere timer og ingeenting sjer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennski Skrevet Januar 22, 2009 Share Skrevet Januar 22, 2009 bør vel sjekke oljenivå da, men har stått uten batteri i flere timer og ingeenting sjer... Eneste som hjelper da, er å slette feilkoden ved hjelp av data. Men kommer den lamp opp med en gang du starter eller kan du kjøre også plutselig kommer den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silver87 Skrevet Januar 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2009 kommer med engang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silver87 Skrevet Januar 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2009 lyser når eg slår på tenninga, slik den skal, og fortsetter og lyse etterpå bilen startar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennski Skrevet Januar 22, 2009 Share Skrevet Januar 22, 2009 kommer med engang Okei, da ville jeg sjekket oljen med en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silver87 Skrevet Januar 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2009 forstår, oljen va skiftet for 3 år siden, å kassa har ikke lekasje.. men må vell ha bilen på bukk da, har ikke peilepinne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silver87 Skrevet Januar 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2009 fikk ikke tid å ta diagnose idag, men bestilte meg et på nett http://bilkabel.com/index.php?main_page ... ucts_id=25 så pass jeg har... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Januar 22, 2009 Share Skrevet Januar 22, 2009 jeg ville foreslått diagnose før du gjør noe mer, utrolig hvor mye du faktisk finner ut med det de sier jo også at automat kassene skal ha evighets olje og så lenge din har blitt byttet får 3 år siden ville jeg tatt diagnose først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennski Skrevet Januar 22, 2009 Share Skrevet Januar 22, 2009 jeg ville foreslått diagnose før du gjør noe mer, utrolig hvor mye du faktisk finner ut med det de sier jo også at automat kassene skal ha evighets olje og så lenge din har blitt byttet får 3 år siden ville jeg tatt diagnose først Sant det, men byttet olje på min etter3 år, og den var svart for å si det sånn De på verkstedet sa det var på høy tid å skifte den etter ca 3 år, eller 50000 km. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silver87 Skrevet Januar 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2009 problemet er at det er kun to bedrifter i bygda som har det å ingen har tiiiid! bilen er egentli solgt men har ikke fått pengene enda å papir i orden, så jævla kjipt at dette skulle skje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silver87 Skrevet Januar 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2009 kan gammel olje som har blitt utsatt for høy temp forursake dette? har 2 liter liggende, bare å helle nedpå og blande med gammel? driter egentli å skifte alt viss ikke jeg må, bare kassa funker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silver87 Skrevet Januar 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2009 grunnen til alt dette skjedde var at jeg mistet alt kjølevannet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennski Skrevet Januar 22, 2009 Share Skrevet Januar 22, 2009 kan gammel olje som har blitt utsatt for høy temp forursake dette?har 2 liter liggende, bare å helle nedpå og blande med gammel? driter egentli å skifte alt viss ikke jeg må, bare kassa funker Vel, ville ikke håpet på at ting fikset seg da. Eneste som kan være er at det er lite olje på kassa og da kan det jo være greit å fylle på. Men egentlig så sløser du jo bare bort ny olje, for den blander seg med den gamle og blir like møkkete. Dessusten er det jo et filter i kassa som også byttes ved oljeskift Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennski Skrevet Januar 22, 2009 Share Skrevet Januar 22, 2009 grunnen til alt dette skjedde var at jeg mistet alt kjølevannet... Det er jo det som er så rart. Men har ikke merket om det har lekket vann inn i hjernen eller noe da? Det er jo mulig at det er det som skaper feilkoden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silver87 Skrevet Januar 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2009 lekket vann inn i hjernen? ECU? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå