doffa Skrevet Januar 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2009 k-sport og xyz og d2 skal vel igrunn stamme fra samme fabrikk.. sjekk opp det for meg da doffa? vet d2 og k-sport er samma greia me sikkerhet.. Drev og forhandla om noe spons fra k-sport direkte.. og fikk da plutsli mail fra d2 med meget hyggelige priser.. Og det var samme vare og fabrikk. var bare fargene som var forskjell hevdet hun selgeren til d2.. ja e ska høre hvorfor dem ikke er tuv godkjent når den er prikk like k sporten bremsene jeg har på e30 compressoren min. får vel svar til uka. er vel sånn kina nytt år no fram til 2 feb så blir vel ikke svar før etter det. Synnst det er rart at det ikke er godkjent. men men, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffa Skrevet Januar 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2009 www.opx.noDisse er importør/forhandler av XYZ i Norge, kan anbefales hmm... fikk mail på at xyz IKKE hadde noe forhandler i norge fra hun jeg prater med på mail. Hun mente jeg kunne bli hoved importør i norden av disse bremsene. om det er til felle så må jeg ringe til dem og høre om dem kitta dem selger er tuv pair på. om det er det sp kan jeg sette i gang en prosess. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Januar 23, 2009 Share Skrevet Januar 23, 2009 Jeg er interrisert i bremser til E30 M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet Januar 24, 2009 Share Skrevet Januar 24, 2009 er kinesisk nyttår fram til 8 februar.. bor og jobber i Kina, trenger du hjelp så si fra..kineserne lurer deg tril rundt.hehe nttåret starter i morgen, ett sandt helvete. fyrverkeri og fulle kinesere døgnet rundt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffa Skrevet Januar 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2009 er kinesisk nyttår fram til 8 februar.. bor og jobber i Kina, trenger du hjelp så si fra..kineserne lurer deg tril rundt.hehe nttåret starter i morgen, ett sandt helvete. fyrverkeri og fulle kinesere døgnet rundt takk for det. Kan si jeg er litt skeptisk til heile greia. Men får se etter 8 februar hva som skjer. skal få et demo kit til min e30. 330mm front og 286mm bak. må prøve det før jeg begynner og selge det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffa Skrevet Januar 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2009 Jeg er interrisert i bremser til E30 M3 hvilken str? 330 mm? kun front? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Januar 24, 2009 Share Skrevet Januar 24, 2009 front og bak. så stort som mulig jeg får plass til i 17" felg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffa Skrevet Januar 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2009 front og bak. så stort som mulig jeg får plass til i 17" felg 330mm 6 stempla caliper:) burde funke grett da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Januar 25, 2009 Share Skrevet Januar 25, 2009 oki. da får du komme med en pris på det når du kan det du da. hehe gjerne pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå