doffa Skrevet Januar 22, 2009 Share Skrevet Januar 22, 2009 Driver og snakker litt med ett firma i Japan om noe bremse kit. passer på fleste biler. har en liste over modeller. se link http://www.xyz-racing.com/brakekit3.php Dette er noe jeg bare lufter enda. må se int før jeg bestiller noen sett prisene variere fra ca 5200-18000. har ikke fått den rette prisen på alt enda. prien er ikke fast satt enda. Er de noe ing for dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Januar 22, 2009 Share Skrevet Januar 22, 2009 Hva blir prisen på et 286mm sett til e30? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Januar 22, 2009 Share Skrevet Januar 22, 2009 Hva blir prisen på et 286mm sett til e30? 1+ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffa Skrevet Januar 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2009 får priser etterhvert. skal sende en forspøresel på det. så får dere ett svar etterhvert. har selv 330mm fra ksport som funker ok. Får ett demo kit snart fra dette firmaet. har en venn i usa som har dette kittet på sin turbo e30 å han sier det funker utrolig bra på bane som på veien. det kunne måle seg med brembo å litt til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Januar 22, 2009 Share Skrevet Januar 22, 2009 XYZ skal være bra nok det ja. jeg er hvertfall int i bremser foran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glenn.G Skrevet Januar 22, 2009 Share Skrevet Januar 22, 2009 jeg er også int i til e30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ViBe^ Skrevet Januar 22, 2009 Share Skrevet Januar 22, 2009 Intr i 286mm sett til e30 jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeeks_Racing Skrevet Januar 22, 2009 Share Skrevet Januar 22, 2009 Intr i 286mm sett til e30 jeg også og meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffa Skrevet Januar 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2009 Da skal jeg finne ut hva det koster totalt. slik at det skal bli mulig å handle disse bremse setta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heltn Skrevet Januar 23, 2009 Share Skrevet Januar 23, 2009 Intr i 286mm sett til e30 jeg også og meg Og meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Januar 23, 2009 Share Skrevet Januar 23, 2009 Er interessert i 330mm sett til E46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffa Skrevet Januar 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2009 blir desverre ikke noe avtale med dette firmaet jeg snakker med i japan. problemet er at dem krever at jeg får bremsene tuv godkjent for dem i europa. så den avtalen gikk i vasken. snakka med tuv og den ska ha rundt 100 000 til 180 000 for godkjenning og testing av dette produktet. så sorry gutter. skal ha meg en samtale med willwood om en uke å høre om dem har noe tilbud til meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom S Skrevet Januar 23, 2009 Share Skrevet Januar 23, 2009 www.opx.no Disse er importør/forhandler av XYZ i Norge, kan anbefales Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kentan-racing.com Skrevet Januar 23, 2009 Share Skrevet Januar 23, 2009 k-sport og xyz og d2 skal vel igrunn stamme fra samme fabrikk.. sjekk opp det for meg da doffa? vet d2 og k-sport er samma greia me sikkerhet.. Drev og forhandla om noe spons fra k-sport direkte.. og fikk da plutsli mail fra d2 med meget hyggelige priser.. Og det var samme vare og fabrikk. var bare fargene som var forskjell hevdet hun selgeren til d2.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heimkokt Skrevet Januar 23, 2009 Share Skrevet Januar 23, 2009 Finns det en nettbutikk som fører Brembo ?? eller en plass som har en prisliste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå