Gå til innhold

Bremse kit STORE til BMW.

doffa
 Share

Anbefalte innlegg

Driver og snakker litt med ett firma i Japan om noe bremse kit.

passer på fleste biler. har en liste over modeller. se link

http://www.xyz-racing.com/brakekit3.php

Dette er noe jeg bare lufter enda. må se int før jeg bestiller noen sett

prisene variere fra ca 5200-18000. har ikke fått den rette prisen på alt enda. prien er ikke fast satt enda.

Er de noe ing for dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får priser etterhvert. skal sende en forspøresel på det. så får dere ett svar etterhvert. har selv 330mm fra ksport som funker ok.

Får ett demo kit snart fra dette firmaet. har en venn i usa som har dette kittet på sin turbo e30 å han sier det funker utrolig bra på bane som på veien. det kunne måle seg med brembo å litt til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir desverre ikke noe avtale med dette firmaet jeg snakker med i japan. problemet er at dem krever at jeg får bremsene tuv godkjent for dem i europa. så den avtalen gikk i vasken. snakka med tuv og den ska ha rundt 100 000 til 180 000 for godkjenning og testing av dette produktet.

så sorry gutter. skal ha meg en samtale med willwood om en uke å høre om dem har noe tilbud til meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

k-sport og xyz og d2 skal vel igrunn stamme fra samme fabrikk.. sjekk opp det for meg da doffa? vet d2 og k-sport er samma greia me sikkerhet.. Drev og forhandla om noe spons fra k-sport direkte.. og fikk da plutsli mail fra d2 med meget hyggelige priser.. Og det var samme vare og fabrikk. var bare fargene som var forskjell hevdet hun selgeren til d2..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...