stfoer Skrevet Januar 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2009 Kjekt å ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 28, 2009 Share Skrevet Januar 28, 2009 passer den e32? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stfoer Skrevet Januar 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2009 passer den e32? Hallo Nei, passer ikke i din bil. Du må ha den hvite lykten Part no 82 11 9 413 147 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stfoer Skrevet Januar 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2009 Denne var FRYKTILIG lik den som er i E23 og E28..Løp å kjøp for dere som trenger en, veldig fin å ha.. Hallo Passer ikke i disse bilene. Det er den hvite Part No 82 11 9 413 147 som kan brukes her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 28, 2009 Share Skrevet Januar 28, 2009 noen som vet hvor mye den hvite koster? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Januar 28, 2009 Share Skrevet Januar 28, 2009 hvor skal denne lykten passe hen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 28, 2009 Share Skrevet Januar 28, 2009 lille hullet ved siden av det STORE i hanserommet ditt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stfoer Skrevet Januar 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2009 noen som vet hvor mye den hvite koster? Hallo Jeg kan skaffe for Kr 350 mot forskuddsbetaling. Lev.tid ca 2-3 uker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen89 Skrevet Januar 28, 2009 Share Skrevet Januar 28, 2009 er sånn kontakt på E36 og Jeg har sånn i min E36, men den er hvit.. Legger opp bilde så du kan se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 28, 2009 Share Skrevet Januar 28, 2009 du hadde ryddig hanskerom... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 28, 2009 Share Skrevet Januar 28, 2009 noen som vet hvor mye den hvite koster? Hallo Jeg kan skaffe for Kr 350 mot forskuddsbetaling. Lev.tid ca 2-3 uker hvorfor er den hvite verdt mer enn den sorte?rasismen kommer snikende inn på bmw deler også... ahahaha... ja dette var ment som en spøk:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stfoer Skrevet Januar 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2009 noen som vet hvor mye den hvite koster? Hallo Jeg kan skaffe for Kr 350 mot forskuddsbetaling. Lev.tid ca 2-3 uker hvorfor er den hvite verdt mer enn den sorte?rasismen kommer snikende inn på bmw deler også... ahahaha... ja dette var ment som en spøk:) Hallo Tror de er litt verre å få tak i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen89 Skrevet Januar 28, 2009 Share Skrevet Januar 28, 2009 du hadde ryddig hanskerom... Jeg hater biler som er fulle av drit:D Så hver gang jeg går ut av bilen, så tar jeg med meg det som ikke trenger å være der.. men kjekt å ha en lader, ekstra pære, lakkstiften, vognkort, refleksvesten og dekselet til spillern inni bilen.. Så har jeg beautybaggen(verktøybag) baki, med svamper, felgbørster og sånt kjapt vaskeutstyr, blir så mye lettere og vaske da, samt booster og ei reserve kanne i den baggen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen89 Skrevet Januar 28, 2009 Share Skrevet Januar 28, 2009 Kjekt å ha Veldig.. Bruker den støtt og stadig. Men min er lott vond, for da jeg dytter bryteren fremover må jeg dytte den ned for at den skal lyse.. har ikke giddi å tatt den opp for å se på den ennå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stfoer Skrevet Januar 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2009 Kjekt å ha Veldig.. Bruker den støtt og stadig. Men min er lott vond, for da jeg dytter bryteren fremover må jeg dytte den ned for at den skal lyse.. har ikke giddi å tatt den opp for å se på den ennå.. Hallo Kanskje på tide med en ny en..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå