Greimund Skrevet Januar 22, 2009 Skrevet Januar 22, 2009 Jeg har en 2001 320d, som er levert uten BC knappen på "blinklyspinnen". Har lest at man kan få tilgang til OBC ved å bytte pinne. Er dette tilfellet, i så fall behøver man noe mer enn selve blinklyspinnen?
marius paulsen Skrevet Januar 22, 2009 Skrevet Januar 22, 2009 på min 2001 320d så etter monterte jeg blinklyshendelen til en med knapp og når jeg da skulle på service så fikk jeg dem til å kode bilen så det virka.
Lars89 Skrevet Januar 22, 2009 Skrevet Januar 22, 2009 Må ha automatisk klima, dvs det store ledningsnettet originalt for at det skal være så enkelt. Hvis ikke må du ha ettermmonteringssettet til Koed
Gunnar Skrevet Januar 22, 2009 Skrevet Januar 22, 2009 Stemmer det ja. Ny blinklyshendel og digitalt klima, så trenger du kun koding hos BMW eller Bosch.
Greimund Skrevet Januar 25, 2009 Forfatter Skrevet Januar 25, 2009 Hmm... Jeg har nok desverre kun den enkle klima varianten, den med vriknapper. Surfa litt rundt på Koed, men ser ut som dem kun selger kittet med hendel. Jeg har hendelen liggende, så jeg får ta meg en tur på "høgger'n" og se om jeg kan få plukke ut en kabelstump.
Lars89 Skrevet Januar 25, 2009 Skrevet Januar 25, 2009 send en mail til geir@koed.no og spør om du kan kjøpe kun ledning. Går sikkert greit
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå