GangstaP Skrevet Januar 23, 2009 Skrevet Januar 23, 2009 Har kjøpt meg en cosmoschwart 325i cab som trenger nye frontlykter. Hvilke frontlykter er det som står på bilen på bildet under? Depo fra GS evt. shadowline fra koed? Noen som har peiling? Beklager dårlig oppløsning på bilde, men det var ikke bedre. Er det noen som har svart bil med depo angel eyes? Er meget interessert i bilde!
StianA Skrevet Januar 23, 2009 Skrevet Januar 23, 2009 du har ikke et bedre bilde med bedre oppløsning da? er vannskelig og se:P men rå bil
Nøstbakken Skrevet Januar 23, 2009 Skrevet Januar 23, 2009 Er kansje denne typen her http://nettbutikk.autobb.no/shop.asp?p= ... imgActive= Har samme sorten som eg har på min bil,,
GangstaP Skrevet Januar 23, 2009 Forfatter Skrevet Januar 23, 2009 Nei, har desverre ikke et bedre bilde. Men hvis det er noen som har svart bil med depo angel eyes fra GS er jeg meget interessert i bilde. Takk for kjappe svar =)
Marius2002 Skrevet Januar 23, 2009 Skrevet Januar 23, 2009 Ligner på den som man får kjøpt på GS. Hadde slik på E36'n. Synes ihvertfall det lignet veldig. Er de DEPO. Her er de som stod på min.
GangstaP Skrevet Januar 23, 2009 Forfatter Skrevet Januar 23, 2009 Takk Marius2002 for bilde! Er nok sannsynligvis Depo hovedlykter og sotet blinklys.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå