Gå til innhold

Min nye BMW:D

aysaleem
 Share

Anbefalte innlegg

Hei! :lol:

Endelig fått meg en Bmw nå. Så ville vise den frem til andre Bmw folk å vil gjerne få ris og ros!

Dette er da en;

1992. Bmw 520iA 24V M-tech.

Km. 220,000.

Farge er Alpina hvit II. Bilen er greit utstyrt med El. vinduer, takluke og speil, klima, 15'' vinter alu felg, 17'' sommer alu felg, regnsensor.

Har ikke fått gjort så altfor mye med bilen.. men har jo litt planer framover da..hehe..

Innvendig.

Interiøret er ganske orignalt med mørkeblå seter i bilen i stoff. Eneste som jeg har fått gjort er sette på kromlister i instrumentene.

Utvendig.

Som dere ser da er jo dette en M-tech orignal levert når den var ny! Ellers har jeg lakkert listene rundt bilen i bilens farge og putta på 235/40/17 felger. Bytte ut parklysene med blå, men ble tydligvis grønne :roll: .. Svarte blinkers bak.

Motor og gir.

Alt helt orignalt, 150hk. eneste er satt på powerfilter.. gir litt grommere lyd:D.. Vil ikke ha effekt anlegg helt enda, vil nyte den rene sekser lyden litt:D:D..

Girkassa er visst en 6trinns kasse. går i 100km/t på 1800 omdreininger. hehe..

Understellet er orignalt M-tech, i tilegg senket litt. Så lav og stiv bil dette ass.

Anlegg;

Boss bv9960 dvd spiller inni bilen. JBL forsterker og 4x10'' tommer bass.. SPILLER OG DUNKER SOM BARE DET:D!

Framtidige planer foreløpig er; M-spoiler på hekken bak. Duplex effektanelgg, 4rør.... M interiør i skinn. M-ratt i skinn. Xenon lys. V8 front.

Koster jo dette litt.. så får se fram over hva som skjer.. oppdaterer etterhvert som jeg gjør ting med bilen.

1u3aypjwqu8c2w3ae8tx.jpg

hb7qii4m6jcnpcxxv18t.jpg

ppup64b88ceas51zoeow.jpg

g72gru5pkt9a09q8se9u.jpg

n1jypnz6kbwu1yh1zf1e.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med valg av BMW.

Den var ledig tøff på det første bildet. Er det sommerfelgene som er på det bilde?

E34 med M-tech er tøft. Den kledde hvit veldig bra også fint med lakkerte skjørt.

Er det rust eller skitt jeg skimter på noen av bildene?

Tror også bilen hadde tatt seg ut bedre uten det BMW merke bakpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...