Kevin=) Skrevet Januar 25, 2009 Share Skrevet Januar 25, 2009 Det er nok neppe noen som har mer erfaring på bane med SMG enn jeg har, og de som sier manuell er kjekkest på svingete vei vet absolutt ikke hva de snakker om. For meg som har hatt en bil med SMG, ble den nye E92 med manuell en VELDIG stor nedtur, siden SMG og DKG er i en helt annen liga.Skal du ha en E46 M3, er SMGII det absolutt best altenativet, det er bedre på rask landeveis kjøring, automat i byen, ja hva mer ken en forlange av en girkasse, ikke vet jeg. Her er et gammlt billede av min bil med SMG Litt OT her, men når jeg bodde i England i Bournemouth, møtte jeg på en kar som har møtt deg i Ringen en del ganger. Kompisen hans fikk sitte på med deg. De er vist der nede på gutte tur hele tiden. Han jeg kjenner heter Ivan og lurer litt på kompisen heter andy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thorleif Skrevet Januar 25, 2009 Share Skrevet Januar 25, 2009 hvordan er foresten holdbarheten på smg kassene?m3 blir som regel kjørt hardt.... SMG eller manuell er akkurat det samme bare SMG kassene har en elektro hydraulsk kopling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thorleif Skrevet Januar 25, 2009 Share Skrevet Januar 25, 2009 Det er nok neppe noen som har mer erfaring på bane med SMG enn jeg har, og de som sier manuell er kjekkest på svingete vei vet absolutt ikke hva de snakker om. For meg som har hatt en bil med SMG, ble den nye E92 med manuell en VELDIG stor nedtur, siden SMG og DKG er i en helt annen liga.Skal du ha en E46 M3, er SMGII det absolutt best altenativet, det er bedre på rask landeveis kjøring, automat i byen, ja hva mer ken en forlange av en girkasse, ikke vet jeg. Her er et gammlt billede av min bil med SMG Litt OT her, men når jeg bodde i England i Bournemouth, møtte jeg på en kar som har møtt deg i Ringen en del ganger. Kompisen hans fikk sitte på med deg. De er vist der nede på gutte tur hele tiden. Han jeg kjenner heter Ivan og lurer litt på kompisen heter andy Det kan godt være, for i løpet av et år har jeg endel passasjerer med, men hvis Andy og har M3, er det rett person. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
offsh85 Skrevet Januar 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2009 Men det er ingen her som har en e46 M3 som jeg kunne prøvd da? litt teit å kjøpe en bil som man ikke har prøvd menenr nå jeg da, siden jeg skal importere fra tyskland. setter pris på alle svar hittil... Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andycam Skrevet Januar 26, 2009 Share Skrevet Januar 26, 2009 Jeg har kjørt M3 både med og uten SMG og med SMG var helt soleklart den artigste. Jeg syntes det fungerte veldig bra, i alle fall om man kjører litt aktivt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thorleif Skrevet Januar 26, 2009 Share Skrevet Januar 26, 2009 Men det er ingen her som har en e46 M3 som jeg kunne prøvd da? litt teit å kjøpe en bil som man ikke har prøvd menenr nå jeg da, siden jeg skal importere fra tyskland.setter pris på alle svar hittil... Tusen takk Da har vi litt forskjellig mening, siden jeg ikke har testet noen av bilene jeg har kjøpt de siste 5 årene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
offsh85 Skrevet Januar 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2009 Mulig jeg formulerte meg litt feil der, beklager det i så fall. Men jeg tenker på at jeg ikke har prøvd en e46 m3 generelt. Jeg syns i alle fall det hadde vært greit å prøve en m3 før man bruker 500k på den, siden det blir import. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Januar 26, 2009 Share Skrevet Januar 26, 2009 Har ikke kjørt M3, men E46 325 både med og uten SMG kassa. Og atter engang....SMG og SMGII kan ikke sammenlignes. SMGII kassa er i en annen klasse. Fullt klar over dette, derfor jeg påpeker at jeg ikke har kjørt M3 med SMG kasse, men 325.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thorleif Skrevet Januar 26, 2009 Share Skrevet Januar 26, 2009 Jeg kan forstå hva du mener, men en M3 er og blir noe av det beste en kan få kjøpt med plass til 4 pasasjerer, og "mye" bagasje, så der trenger du ikke og være redd. Jeg kjenner ikke en pr. dags dato som ikke har blitt imponert over M3'en sine egenskaper så her kan det ikke gå galt, uten at du finner et dårlig eksemplar av arten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaasen Skrevet Januar 27, 2009 Share Skrevet Januar 27, 2009 Hvordan er det å kjøre skrens med smg-kasse? Dær kan det være litt ekkelt å ikke ha clutch.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
potetkongen Skrevet September 13, 2011 Share Skrevet September 13, 2011 Ja hvordan blir det å clutsje ut ræva ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet September 13, 2011 Share Skrevet September 13, 2011 Hurra! 2 1/2 år gammelt tråd, og du lurte på hvordan det var å få ut ræva med en M3 med SMG kasse. NICE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
potetkongen Skrevet September 13, 2011 Share Skrevet September 13, 2011 Hurra! 2 1/2 år gammelt tråd, og du lurte på hvordan det var å få ut ræva med en M3 med SMG kasse. NICE Ja hva er poenget i å lage en ny? Du kan svare om du har noe vettu svar din grasape Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet September 13, 2011 Share Skrevet September 13, 2011 Tulletråden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet September 13, 2011 Share Skrevet September 13, 2011 Mulig jeg formulerte meg litt feil der, beklager det i så fall. Men jeg tenker på at jeg ikke har prøvd en e46 m3 generelt. Jeg syns i alle fall det hadde vært greit å prøve en m3 før man bruker 500k på den, siden det blir import. Hadde vært morsomt å høre trådstarters erfaring. Importerte du E46 M3 og hva slags kasse ble det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå