bmwfreak89 Skrevet Januar 23, 2009 Skrevet Januar 23, 2009 skal ha meg nye sånn trekk til og ha rund gir stanga og til brekke...må være til bmw e34 .. men titta på gsbildeler men fant det ikke :S men skal ikke ha sånn univærsal dritt .. skal være til e34 takker for alle svare
GiljeN Skrevet Januar 23, 2009 Skrevet Januar 23, 2009 gs har men du finner på koed og me bilde.. GiljeN
bmwfreak89 Skrevet Januar 23, 2009 Forfatter Skrevet Januar 23, 2009 schmiedmann handler jegaldri hos mere .. har snytt meg for penger så aldri mere handling der:P
bmwfreak89 Skrevet Januar 23, 2009 Forfatter Skrevet Januar 23, 2009 men har du link til det på gs? eg finner det ikke :S
Alex88 Skrevet Januar 24, 2009 Skrevet Januar 24, 2009 schmiedmann handler jegaldri hos mere .. har snytt meg for penger så aldri mere handling der:P Snytt Hvordan?
E90 Skrevet Januar 24, 2009 Skrevet Januar 24, 2009 Det er vel ingen som driver med snyteri nå om dagen.. Det hører vel 1800 tallet til : hva har du gjort for å bli snytt da?
Superbeetle Skrevet Januar 24, 2009 Skrevet Januar 24, 2009 Jeg holder med han jeg... INGEN gode erfaringer med schmiedmann, korte upersonlige svar på spørsmål, inkassokrav pga uavhentet vare som jeg aldri fikk mld om at var ankommet posten, dårlig nettbutikk(mange varer som ikke eksisterer).. Hos gs finner du denne under nye og brukte deler>gir og clutch>giroverføring..
Pauls1 Skrevet Januar 24, 2009 Skrevet Januar 24, 2009 Jeg holder med han jeg... INGEN gode erfaringer med schmiedmann, korte upersonlige svar på spørsmål, inkassokrav pga uavhentet vare som jeg aldri fikk mld om at var ankommet posten, dårlig nettbutikk(mange varer som ikke eksisterer).. Hos gs finner du denne under nye og brukte deler>gir og clutch>giroverføring.. Har akkurat samme erfaringer som deg når det gjelder schmiedmann!! til meg forfalsket de til og med sporings infoen på en pakke
E90 Skrevet Januar 24, 2009 Skrevet Januar 24, 2009 Jeg har handla mye fra Schmiedmann, kun positive erfaringer. raske på mail, pakkene kommer kjapt og delene er bra og rimelige. Du sier at du ikke har fått beskjed om at pakka har kommet til posten, det er vel ikke Schmiedmann sin feil?
marius paulsen Skrevet Januar 24, 2009 Skrevet Januar 24, 2009 Jeg har handla mye fra Schmiedmann, kun positive erfaringer. raske på mail, pakkene kommer kjapt og delene er bra og rimelige. Du sier at du ikke har fått beskjed om at pakka har kommet til posten, det er vel ikke Schmiedmann sin feil? det var vel litt mere enn bare det. Schmiedmann er et dritt firma og det er det tydligvis flere og flere som er enige med meg om. hvorfor ikke bare handle hos koed da er man iallefall sikret god service!
E90 Skrevet Januar 24, 2009 Skrevet Januar 24, 2009 jaja, man kan ikke gjøre alle til lags.. Jeg er ihverfall stooorfornøyd.. Noen ganger ligger man som man reder sies det
SanMiguel Skrevet Januar 24, 2009 Skrevet Januar 24, 2009 Jeg holder med han jeg... INGEN gode erfaringer med schmiedmann, korte upersonlige svar på spørsmål, inkassokrav pga uavhentet vare som jeg aldri fikk mld om at var ankommet posten, dårlig nettbutikk(mange varer som ikke eksisterer).. Hos gs finner du denne under nye og brukte deler>gir og clutch>giroverføring.. Har akkurat samme erfaringer som deg når det gjelder schmiedmann!! til meg forfalsket de til og med sporings infoen på en pakke Hvordan er det mulig å forfalske sporingsnummer da?
bmwfreak89 Skrevet Januar 24, 2009 Forfatter Skrevet Januar 24, 2009 jeg bestilte ting fra dem for et halvt år siden.. og fikk ikke alt jeg hadde betalt får .. men det lå en lapp med pakka og der sto det .. vi har desvere ikke inne dem to andre tinga du bestilte .. men når vi får det inn til neste uke så kommer det rett i post kassa di .uten noe eksra kostnander .. kom det noe ? nei .. sende mail . og dem sa at jeg hadde fått alt jeg bestilte .. men det hadde jeg ikke .. men var bare snakk om 200 da .. men men .. så er redd for det kan skje igjen med støre beløp .. man vet jo aldri ..så stoler ikke helt på dem.
Superbeetle Skrevet Januar 24, 2009 Skrevet Januar 24, 2009 Du sier at du ikke har fått beskjed om at pakka har kommet til posten, det er vel ikke Schmiedmann sin feil? hehe...nei det er jo posten sin feil. Men det blir jo feil når jeg skal bli belastet for dette.. Det blir jo egentlig ikke riktig at schmiedmann skal dekke dette heller, men når jeg kjøper et emblem til 350kr inkl frakt og ender opp med å betale 400kr uten å motta emblemett så er det jo noe feil et sted..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå