karlsen80 Skrevet Februar 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2009 nei nei ole.....du må beholde bilen.. ...Pen og spesiell farge!! Mye mulig at det ender sånn blitt frisk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
diesel_luring Skrevet Februar 1, 2009 Share Skrevet Februar 1, 2009 ja tror nok du "tjener" mer på å beholde bilen. prisen var jo ikke akkurat slapp... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karlsen80 Skrevet Februar 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2009 ja tror nok du "tjener" mer på å beholde bilen.prisen var jo ikke akkurat slapp... Jo, det er ikke selgers marked akkurat, så man får vel mer igjen med å vente. Men den ligger på nettet, så skulle det være noen som er interesert i bilen så hører jeg nok fra dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasB Skrevet Februar 1, 2009 Share Skrevet Februar 1, 2009 nei nei ole.....du må beholde bilen.. ...Pen og spesiell farge!! Mye mulig at det ender sånn blitt frisk? Skal ut onsdag 4feb....så bilen på st.nes....pen og spesiell farge, har ikke sett den fargen før... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karlsen80 Skrevet Februar 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2009 Skal ut onsdag 4feb....så bilen på st.nes....pen og spesiell farge, har ikke sett den fargen før... Han som solgte meg bilen sa at det bare var M5 og noen få individualmodeller som hadde den farga, hvor sant det er vet jeg ikke, men har heller ikke sett flere med den farga. Jeg skal være på land til rundt den 20.feb hvis jeg ikke husker feil;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Februar 1, 2009 Share Skrevet Februar 1, 2009 Kanskje lapping er noe å tenke på... høres litt billigere ut enn å kjøpe nytt trekk, særlig hvis resultatet blir "bra".Mtp. på pris tror jeg ikke at jeg er villig til å gå så voldsomt mye ned, selv om at det er litt å gå på. I forhold til andre M-tech II så ligger jeg i nedre prisklasse. Men de får kanskje ikke solgt de heller Vi får se hvor det går, jeg blir ikke så veldig lei meg om jeg må ha bilen ett par år til. Hva prisantydning på bilene er blir jo ikke interesant, tviler på at noen biler går for oppgitt pris! Til sammenligning betalte jeg 20t under prisantydning for min 320dat2003 med mtech\navi\skinn, og prisantydningen var allerede 20t under det du forlanger. riktignok er min gått 35000 mer enn din. Vil du ha bilen solgt må du nok ned i pris, hvis ikke er vel eneste alternativ å beholde den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karlsen80 Skrevet Februar 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2009 Kanskje lapping er noe å tenke på... høres litt billigere ut enn å kjøpe nytt trekk, særlig hvis resultatet blir "bra".Mtp. på pris tror jeg ikke at jeg er villig til å gå så voldsomt mye ned, selv om at det er litt å gå på. I forhold til andre M-tech II så ligger jeg i nedre prisklasse. Men de får kanskje ikke solgt de heller Vi får se hvor det går, jeg blir ikke så veldig lei meg om jeg må ha bilen ett par år til. Hva prisantydning på bilene er blir jo ikke interesant, tviler på at noen biler går for oppgitt pris! Til sammenligning betalte jeg 20t under prisantydning for min 320dat2003 med mtech\navi\skinn, og prisantydningen var allerede 20t under det du forlanger. riktignok er min gått 35000 mer enn din. Vil du ha bilen solgt må du nok ned i pris, hvis ikke er vel eneste alternativ å beholde den! Tror du har gjort ett veldig bra kjøp hvis du fikk din for 200K selv om den er gått mer, men det er jo bra for din del. Litt ned i forhold til prisantydningen regner jeg nesten med at jeg må, litt slingringsmonn er lagt inn i prisen, men at den skal gå for "bare" 200K er uaktuelt. Da beholder jeg den i stedet. Selv om at prisen kanskje er høy i forhold til markedet i dag (selv om at jeg egentlig syns den er "rett" ), er jeg overrasket over at det er så lite folk som ringer/mailer uansett om det bare er for å spørre litt om bilen, eller komme med bud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karlsen80 Skrevet Februar 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2009 litt utenfor tema men... registrerer at jeg har blitt oppgradert til sersjant, da har jeg samme grad på bimmers.no som på jobb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Februar 1, 2009 Share Skrevet Februar 1, 2009 hehe derfor du har kamofarget bil også? Egentlig er hullet i setet et kulehull? Uansett, jeg kjøpte min fra forhandler også, og vil ikke si jeg føler å ha gjort et kjempekupp heller. Behold bilen, det er jo en fin bil. Setene kan renses! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karlsen80 Skrevet Februar 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2009 hehe derfor du har kamofarget bil også?Egentlig er hullet i setet et kulehull? Uansett, jeg kjøpte min fra forhandler også, og vil ikke si jeg føler å ha gjort et kjempekupp heller. Behold bilen, det er jo en fin bil. Setene kan renses! Hehe, den ser kanskje litt olivengrønn ut på enkelte bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Februar 1, 2009 Share Skrevet Februar 1, 2009 Ser du snakker om fargen.. Det er hverfall en 2000 modell e46 coupe her i området som har samme fargen. Jeg synes det er kul farge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karlsen80 Skrevet Februar 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2009 Ser du snakker om fargen.. Det er hverfall en 2000 modell e46 coupe her i området som har samme fargen. Jeg synes det er kul farge. Joda, der er nok flere biler med samme farge. Jeg bare sugde til meg det selgeren sa og likte tanken på å ha en bil med litt uvanlig farge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karlsen80 Skrevet Februar 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2009 Etter å sett litt (og analysert ) på svarene deres har jeg endret litt på prisen på bilen. Går nå for 225.000,- inkludert årsavgiften, eller høyeste bud over. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karlsen80 Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2009 Bump! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karlsen80 Skrevet Februar 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2009 Bump igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg