Crazy racing Skrevet Januar 24, 2009 Share Skrevet Januar 24, 2009 Heisann Har dere noen erfaringer med denne typen? Noe som er vanlig å gå i stykker, feil på bilen osv.? Er ute etter en driftssikker bil med passe motor.. mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Januar 24, 2009 Share Skrevet Januar 24, 2009 det er nok en solid og god bil. motoren er fantastisk:) Rekkesekser fra bmw. Mer enn nok HK. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Januar 24, 2009 Share Skrevet Januar 24, 2009 som jensemann sier, ett utmerket valg av motor Rå lyd i bmw seksere samt at de er drifssikkre og går godt. gå inn på: www.autopower.se --> "Begnatguide" i menyen til venstre --> "E36" som underkategori står det en del om generelle ting å se etter der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Januar 24, 2009 Share Skrevet Januar 24, 2009 http://www.autopower.se/Guider/Begagnatguiden/E36/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Januar 24, 2009 Share Skrevet Januar 24, 2009 http://www.autopower.se/Guider/Begagnatguiden/E36/ Ble litt enklere ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crazy racing Skrevet Januar 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2009 ok.. skal sjekke linken.. einaste er att bilen er orginal mørkegrønn og ingen senking, sportstoler osv.. er fargen pen? hvor finner jeg senking osv. til en grei penge? fikk prøve en 328i igår å det var jammen meg en god bil å kjøre.. er ute etter noe driftsikkert i og med jeg hadde en audi a4 1.8tq no sist, kostet meg 35.000kr cirka i utgifter på 1 1/2år.. har ikke råd til det viss jeg skal ha meg leilighet osv. nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Januar 25, 2009 Share Skrevet Januar 25, 2009 mørkegrønn synes jeg er kjempefint. Er det lagunagrønn metallic? fin farge synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crazy racing Skrevet Januar 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2009 mørkegrønn synes jeg er kjempefint. Er det lagunagrønn metallic? fin farge synes jeg. mulig det, fant noen bilder på internett. men er det noen som har bilde av e36 touring med denne type farge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Januar 25, 2009 Share Skrevet Januar 25, 2009 JEPP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crazy racing Skrevet Januar 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2009 oisann...! trudde ikke att dei var så pene.. det der er vell ikke orginal fronten som alle bmwer e 36 blir levert med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegardB Skrevet Januar 25, 2009 Share Skrevet Januar 25, 2009 Det er fanger frå M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Januar 25, 2009 Share Skrevet Januar 25, 2009 det der er vell ikke orginal fronten som alle bmwer e 36 blir levert med? både ja og nei, den fronten og de sideskjørtene var en av mange options (m-aerodynamikkpakke) og kostet ekstra når bilen var ny, men dette koster det ikke så mye å ettermontere nå i dag om den bilen du vurderer ikke har det fra før Og M-aerodynamikkpakken gir bilens utseende ett skikkelig løft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crazy racing Skrevet Januar 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2009 hvem selger denne fronten og hva koster den? er temmlig grønn når det gjelder å handle deler til bmw osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Januar 25, 2009 Share Skrevet Januar 25, 2009 Koed GS Scmiedmann ST-import Og sikkert mange andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crazy racing Skrevet Januar 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2009 takker for svar.. må ha m-fronten.. bilen blir kjedlig uten.. trenger nye baklykter og såg jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå