Breitling Skrevet Januar 24, 2009 Skrevet Januar 24, 2009 Skal bytte begge bærebruene på min 325 i morgen. Skulle bare forhøre meg om dette er er "rett fram"-jobb, uten spesialverktøy o.l involvert. Skal samtidig bytte til eksentriske Powerflex-foringer. Er det mye herk å få ut de gamle foringene??
NA Skrevet Januar 25, 2009 Skrevet Januar 25, 2009 Klarer deg med vanlig verktøy, men den ytre bærekula sitter som regel noe inni h.... i spindelen. Der har jeg pressverktøy som jeg bruker, men går som regel løs etter litt banking De foringene i bakkant skjerer jeg somregel sunn ytre hylsa på for å lette spennet på den så banke den ut om du skjønner? Er en ganske så kurant jobb ja. Lønner seg med en 4-hjulskontr. etterpå ettersom rattet somregel går litt skjevt . Lykke til.
Breitling Skrevet Januar 25, 2009 Forfatter Skrevet Januar 25, 2009 Klarer deg med vanlig verktøy, men den ytre bærekula sitter som regel noe inni h.... i spindelen. Der har jeg pressverktøy som jeg bruker, men går som regel løs etter litt banking De foringene i bakkant skjerer jeg somregel sunn ytre hylsa på for å lette spennet på den så banke den ut om du skjønner? Er en ganske så kurant jobb ja. Lønner seg med en 4-hjulskontr. etterpå ettersom rattet somregel går litt skjevt .Lykke til. Skal heldigvis ikke av med selve bærekulene....fikk påpakning om bærekuer på EU, men når bærebrua bare koster 300,- mer enn selve kula så er valget lett:) Gidder ikke slite med å presse ut kula....bare av med den gamle brua og på med den nye:)
NA Skrevet Januar 25, 2009 Skrevet Januar 25, 2009 Klarer deg med vanlig verktøy, men den ytre bærekula sitter som regel noe inni h.... i spindelen. Der har jeg pressverktøy som jeg bruker, men går som regel løs etter litt banking De foringene i bakkant skjerer jeg somregel sunn ytre hylsa på for å lette spennet på den så banke den ut om du skjønner? Er en ganske så kurant jobb ja. Lønner seg med en 4-hjulskontr. etterpå ettersom rattet somregel går litt skjevt .Lykke til. Skal heldigvis ikke av med selve bærekulene....fikk påpakning om bærekuer på EU, men når bærebrua bare koster 300,- mer enn selve kula så er valget lett:) Gidder ikke slite med å presse ut kula....bare av med den gamle brua og på med den nye:) Skjønner det, men du må jo få bolten i bærekula løs fra selve spindelen, denne er konet og sitter somregel godt. Og uansett når du skrur noe ut fra understellet, for så sette inn igjenn vil du få noen utslag på spissing og rattet vil gå litt skjevt, selv om du bytter til nye bærebruer.
Breitling Skrevet Januar 25, 2009 Forfatter Skrevet Januar 25, 2009 Ahh, sånn sett. Da skjønner jeg Ja, skal ha 4-hjulskontroll på tirsdag så det ordner seg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå