sladjan Posted January 24, 2009 Posted January 24, 2009 Det her må jo være et kupp? Aldri sett så billig interiør før! http://www.finn.no/finn/bap/object?finn ... T.svl=Link
BreitBau Posted January 24, 2009 Posted January 24, 2009 Jeg kan slenge med dette: http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=16085566&WT.svl=Link Så fikk vi inn ett for E46 M3 også
Ellingsen B. Posted January 25, 2009 Posted January 25, 2009 stabile priser på vader. Mins jeg ga rundt 10 selv på tidligere bil..det er vel 4-5år siden
sladjan Posted January 25, 2009 Author Posted January 25, 2009 aldri sett interiør til mindre enn 14-15.000 selv for å si det sånn! plus at den svarte der såg utroli strøken ut...
BreitBau Posted January 25, 2009 Posted January 25, 2009 Jah.. Det er jo forståelig.. Det er jo så sjeldent ute for salg, og enda sjeldnere er det strøkent.. Og når det er sort skinn i tillegg? Hva kan man si? Det er nesten så jeg vurderer å ikke ha det, siden det snart virker som om alle har det.. Hvertfall her på bimmers.. Men hva annet skal man velge da? Finnes jo ikke stoler som er i nærheten så pene? Edit: Synd at det bare fins til Coupe.. Blir så tungvint å kjøpe komplett da siden jeg har sedan.. Da må jeg kjøpe komplett, og deretter selge dørsider+baksete.. Hva er dørsider og baksete i vader verdt alene da? Så godt som ingenting.. Så da sitter jeg igjen med forstoler og armlene til 11500.. *sukk*
sladjan Posted January 25, 2009 Author Posted January 25, 2009 så sant så sant, har sedan selv...kjipt Hvilken interiør kom i en M3 sedan egentli? bare vanlige sportseter?
-Roger- Posted January 25, 2009 Posted January 25, 2009 Hva er dørsider og baksete i vader verdt alene da? Så godt som ingenting.. Så da sitter jeg igjen med forstoler og armlene til 11500.. *sukk* Men så mye som du har lagt ut på den bilen din er vel 11500 småtteri. Og interiør er vel egentlig like viktig som utseende utvendig?
BreitBau Posted January 25, 2009 Posted January 25, 2009 Det stemmer det.. Får se om det ikke blir noe engang.. Trangt om cash nå.. Dessuten må jeg ha nok kapital til å kjøpe både 1stk vader interiør, og deretter 1 stk svart skinninteriør til sedan, slik at jeg får komplett med engang.. Og deretter må jeg bare prøve å få solgt resten da.. Baksete og dørsider til vader, og fremstoler i vanlig skinn... Tungvint..
lagrinn Posted January 25, 2009 Posted January 25, 2009 Det stemmer det..Får se om det ikke blir noe engang.. Trangt om cash nå.. Dessuten må jeg ha nok kapital til å kjøpe både 1stk vader interiør, og deretter 1 stk svart skinninteriør til sedan, slik at jeg får komplett med engang.. Og deretter må jeg bare prøve å få solgt resten da.. Baksete og dørsider til vader, og fremstoler i vanlig skinn... Tungvint.. Siden oppe her er jo et huggeri, går ann og ringe og høre om pris på framstolene? Er jo mulig dem har en slik tanke gang at dem bare selger ting som folk spør om, uavhengig av om det er komplett osv. Disse holder jo til i hokksund også, så er jo ikke akkurat lange biten får deg heller.
Alex88 Posted January 25, 2009 Posted January 25, 2009 Likte de E46 M3 interiøret, så ganske strøkent ut
Recommended Posts