Jump to content

Recommended Posts

Posted

selger Alpina bremsekaliptere framme.

sto på min e36 320.

skiver å klosser slitt/utslitt:)

Forbremsesæt 326 x 26mm .

kom ifra ein Orginal Alpina B8 4,6

minimum 17" felger .

Bremsekalibre -Pr. Stk.-

Venstre www7875 NOK 5.028,00 / NOK 6.285,001 Kjøp stk.

Højre www7876 NOK 5.028,00 / NOK 6.285,001

her er nyprisen på koed.

hnvay7b72xkmp78aoshs.jpg

bud ønskes. her med 17" felger på

9oisqkxjccwlzk16xtis.jpg

Posted

Bremseklodser -Pr. Sæt- www7878 NOK 1.935,00 / NOK 2.418,751

Bremseskive ventileret 326x26mm -Pr. Stk.- www7874 NOK 2.699,00 / NOK 3.373,751 dei hadde brukte bremseskiver på koed såg eg.. dette er tatt ut ifra lista deirast.

men er jo sikkert muleg å skaffe andre skiver til dei da.. om ein får di rette måla?

dette veit eg ikkje.. du kan høre med koed. hør med geir ove lilleng. han hjelper deg nok.

eg har bremseskivene å klossene som du kan få med.. står alpina på skivene meina eg:)

ja eg hadde ikkje noko problem med dei.

men om du spører oppigjen stempelet å glidere so er det som nytt igjen. har jo ligget ei stund nå. lakkere di på nytt.. dei er store.. tøft. på e36..

minste pris er 1500kr.

du ser nypris på dei 10tusen.

Posted

men vil nok trur du kan bruke eit annet merke på bremser å klosser.

berre å ha rett dim på det..

Alpina er eit dyrt merke.:) men kvalitet:)

Posted

ja, burde fungere i den størrelsen der og 2 pot ja?! hørte med han geir ove lilleng hoss koed, og de eneste de kunne skaffe var de i nettbutikken.. Og det blir litt i dyreste laget for min del. Vil nok tru at det ikkj selgest skiver og klosser til denne bilen på hver bilrekvisita butikk heller akkurat.. hvis noen har forlslag til hvor en kan få tak i billigere en på koed så er det bare å hyle ut!

Posted

har nå sjekket bremsene .. di trenger ein tur i dreiemaskina. berre pynte litt på di pga eg kjørte bilen heim ifra tur å da var klossene utslitt so det vart noen riper .

men bremsene målte eg nå å det er 22-23mm å nye er di 26mm so di er ikkje so sltte vil eg tru.. eg kan ordne med dreiing om det er noen som ønsker det.

å da er det kun nye klosser ein trenger.:)

Posted

Hei. Normalt er det bare tillatt å kjøre skivene ned 1,6 mm. Når de er så mye kjørt ned som dine, er de ulovlige. Du må ikke tenke på å få de enda tynnere.

Er det bolt on på vanlig E36 320-328 med disse caliperne uten adaptere?

Eirik.

Posted

okai.. da er skivene ubruklige:) dette viste eg ikkje,

ja trenger ingen adapter på disse calipterene . for at dei skal passe på e36 320-328;)